2016. augusztus 24., szerda

Spotted nails?!


Sziasztok!



Korábban írtam az Ejiubas palettákról,amiket azóta is szorgosan használok.Az első poszt ITT található,és az egyik palettán található ez a "spotted" szerű,lyukacsos minta,ezért kicsit megtévesztő lehet a cím :D

Alapnak az Essence 33 Wild white ways lakkját használtam,ami azóta a negyedére csökkent le.Tetszik ez a fehér lakk,egy rétegben is jól fed,száradása közepesen gyors.
A mintát fekete Konad lakkal nyomdáztam (és kegyetlenűl nem akart a bőrömről lejönni :(  ...),a kisujjamon sajnos kicsit elkentem a mintát.




A minta megszáradása után Diy sheer tints lakkokat használtam.Ez a fajta sheer tint úgy készült,hogy filctollat kettévágtam (gyerekeknek szánt lemosható ),a benne lévő patront csepegtettem egy átlátszó lakkba.Pl. ilyen :


Forrás:http://www.kreativjatek.hu/kreativ-kezmuves-jatek/ceruza-filc/vastag-moshato-filctoll-12-db-crayola.html

Még 2-3 színem van amiket nem használtam fel,most egy neon verziót akarok készíteni,de még nem találtam megfelelő filctollat.







Nem lett életem fő műve ez a manikűr,a színessége miatt viszont nagyon tetszett.Érdekes ez a minta,jól kihasználható :)


Ejiubas nyomdapaletta itt elérhető:

Purchased on Amazon.com (USA):
bit.ly/Ejiubasmodernplate
20% discount code:MG20MDOL

Purchased on Amazon.co.jp(Japan):
bit.ly/B01E5EQIIY
20% discount code:XT20ASHL

Purchased on Amazon.co.uk (Europe):
http://bit.ly/ejiubasmodernplate
20% discount code:DMM20G04

Purchased on Ejiubas.com (Worldwide):
www.ejiubas.com




Neked tetszik az ilyen fajta színes mintás manikűr?

9 megjegyzés :

  1. Nagyon kreatív vagy! Nekem fekete-fehéren is tetszett, de így még jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      A fekete-fehér verziót simán hordtam volna,sokáig nem is akartam rákenni a sheer tints-t,szerintem újra elkészítem :)

      Törlés
  2. Miket ki nem találsz! :) Nagyon ötletes, kreatív, mint mindig. Nekem nagyon tetszik a manikűröd színesben és nem színesben egyaránt. Neon színekkel még megnézném azért... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ivett,örülök,hogy neked is tetszik :) Ugye,hogy kéne neon változat? Nem kapok megfelelő filcet,bízok benne,hogy most hogy indul a suli,végre találok a boltokban :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper manikűr lett :) Jó ez a diy sheer tints ötlet is, nekem eszembe nem jutott volna :D Nekem ami van azt ugye átlátszó lakk + pár csepp színes lakkból készítettem :) De ha lesz rá lehetőségem ezt a verziót is kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Olyat is készítettem anno :)
      Golyó kell bele,mert szeret a szín leülni az üveg aljára,használat előtt érdemes nagyon jól összerázni :)

      Törlés
  4. Nekem fekete-fehéren egy kicsit jobban tetszik, de így színesen olyan játékos lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megcsinálom újra,szeretném hordani a fekete-fehér verziót :)
      Örülök,hogy tetszik azért a manikűr,köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, nekem mindkét verzió tetszik! Bár azért a fekete-fehér hozzám is közelebb áll. És nagyon érdekes ötlet volt ez, nagyon kreatív vagy! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!