2016. augusztus 4., csütörtök

Vakáció!


Sziasztok!


Napokban menta színekre vágytam,talán ehhez az egyik legjobb lakk a piCture pOlish-Minty.Vagy mégsem?!

Hát a Minty-ről nem is tudom mit írjak.Én ezt a lakkot nagyon de nagyon nem szeretem,borzalmasan sűrű,felkenés előtt adtam neki ink mixerrel,de semmivel sem lett jobb.2  réteget használtam,nehéz egyenletesen eloszlatni a körmökön,a kisujjamon konkrét foltos maradt...

Mellé egy Kiko lakkot választottam a 389 személyében,amire piros lakkal nyomdáztam strandpapucsokat.A mintát a Bundle Monster Bm-309 palettáról vettem,egy-két papucsot kitöltöttem fehérrel,nekem így jobban tetszettek a minták.






A Minty-vel nem bírok megbékélni,szép a színe de az állaga.... :/ Ezt leszámítva a kész manikűr tetszett,2 napig hordtam,majd egy holó lakkot kentem fel.....Hamarosan lesz róla szó a blogon :)





Neked megvan a Minty?
Voltál már nyaralni?Ha nem mész valahova?


4 megjegyzés :

  1. Ennyire rossz a Minty? Tetszik, de annyira nem tartósak rajtam a PP lakkok, hogy nem akarok többet venni. A manikűr nagyon szép!
    Á, csak 1 napos utakra mentünk, nem kapok egyben szabikat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minőségével nincs baj,de borzalmasan sűrű.Én nem igazán kedvelem az olyan lakkokat,amivel kicsit szenvedni kell,és ebbe a kategóriába a Minty beletartozik-sajnos.
      A lakkot még ősszel kaptam,már akkor is bajom volt vele,sajnos a kapcsolatunk azóta sem javult,pedig azt hittem,hogy második próbálkozásra jobban megbírkózok vele :/

      Törlés
  2. Csodálkoztam is, hogy felkented a Mintyt. (-: Kár érte, mert nem volna olyan csúnya lakk..... Bár a nyomdázott körmeid sokkal jobban tetszenek! Nagyon jópofa ez a minta és tényleg így, kitöltve az igazi! (-:

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan a minty, de nálam is olyan sűrű, egyszerűen nem tudok vele bánni. Egy rétegben nem fed és alig lehet eloszlatni, két rétegben meg már olyan vastagnak tűnik, hogy valami iszonyat csúnya. Nekem nagy csalódás volt. :(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!