2016. szeptember 13., kedd

2 manikűr


Sziasztok!


Két manikűrt készítettem az új Banshee kollekciós Cadillacquer lakkokkal.

Az első manikűr ötlete már akkor megszületett a fejemben,amikor még csak tesztre kentem fel a lakkot.Ő a Litte fish,egyik legcsodálatosabb lakk ebben a kollekcióban.Teljesen magával ragadott a kék holós alap és a benne lévő piros glitterek egyvelege,hogy nem mehettem el mellette valami nyomdaminta nélkül.
Először kigondoltam,hogy fekete és átlátszó lakkal készült water marble fog kerülni rá,de pont a "nem" napomon készítettem a manikűrt,amikor ez az Istenért sem akart összejönni.
Ekkor előkerült a Hehe 040-es palettája amin van "fake water marble" minta.Hát nem csodálatos? :D







A másik manikűr egy radial gardient-el készült,amihez a The Truth About Unicorns és a We Shall Live Forever lakkokat használtam fel,majd az Überchic 6-03-as palettájáról vettem a virágos mintát.







Személy szerint mindkét manikűrt imádtam,talán egy icipicit a virágos jobban teszik (elfogult vagyok) :)



A Hehe paletta ITT elérhető,a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok :)



Kíváncsi vagyok nektek melyik manikűrt tetszik jobban?




5 megjegyzés :

  1. Ezért a rózsásért teljesen odavagyok! A másik is milyen jól néz ki, mutatós, de hát a rózsás mellett nem tudok annyira rajongani érte. Jók ezek a water marble minták, néha tényleg a csillagok együttállása kell, hogy jó mani szülessen :)
    De ez a rózsás!! Fantasztikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik,köszönöm :)
      Hát a water marble maga már megy,viszont néha ez a színtelen lakkal való próbálkozás nem akar összejönni.Kéne Clear water lakk,direkt erre a célre,de lusta vagyok rendelni :)
      A virágos hozzám is közelebb áll,már csak a minta miatt is :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett mind a két manikűr, nem is tudok kedvencet választani, mindkettő nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nekem is a virágos tetszik jobban. :D Egyszerűen fantasztikus! A másik is nagyon jó lett, első ránázásre én azt is hittem, hogy water marble, a lemez is nagyon jó. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!