2016. szeptember 20., kedd

Anna Gorelova-January 37


Sziasztok!


Rengeteg alkalommal nézegettem már az Anna Gorelova lakkokat,tavasszal 2-re tettem szert,és azóta még egy boldog tulajdonosa vagyok.

A January 37-es egy jelly alapú, kék scattered holós lakk,valami eszméletlen szép.Ez volt  a második alkalom,hogy felkentem,először önmagában viseltem,most mintát is kapott.
Mivel nem vagyok kék körömlakk fanatikus,akár felmerülhet bennetek a kérdés,hogy akkor miért is vettem meg?Mint mindig rengeteg képet néztem a lakkról,és megláttam benne azt a kék mélységet,amit eddig egyetlen egy lakkban sem véltem felfedezni.Felkenve olyan mintha,egy sötét csillagos égboltot kémlelnénk,és elképzeljük a mögötte lévő Univerzumot.
Őszintén,imádom ezt a lakkot,régen voltam "szerelmes" egy kék lakkba,de ez olyan hatással van rám,amit régóta nem éreztem!Nem bírom levenni róla a szemem!Idei év egyik legjobb vásárlásának tartom!!!

A minta kiválasztása kicsit nehézkesen ment,mert nem tudom mit nyomdázzak rá.
Kitaláltam,hogy valami tollas minta kell,de nem is akármilyen,színes.De ezt hogy is tudnám megvalósítani?!
A Hehe 038-as palettán van két tollas minta,egy teli és egy körvonalas,amit ha egymásra nyomdázunk,tökéletesen passzolnak!





Ekkor beugrott,hogy az alapot fehérrel nyomdázom fel,majd kifestem vízfestékkel,és a körvonalas tollat kékkel rányomdázom a végén.
Szerintem az összhatás nagyon szuper lett :)








A lakk akciós a Nailland oldalán,szerintem érdemes lecsapni rá,szuper minőség,és csodálatos szín!!!
Úgy érzem,hogy az Anna Gorelova lakkoknak nálam lesz folytatása :)




Van lakkod ettől a márkától?
Tetszik ez a kék lakk mintával vagy anélkül?





T

3 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, főleg a tollas mintával. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Jó ötlet volt ez a megoldás. Én éppen tegnap készítettem hasonlót, csak sokkal kevesebb sikerrel..... :D Tényleg jók a "baglyos" lakkok, nekem csak kettő van, a harmadik hamarosan..... (-:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, hihetetlen ügyes vagy ezzel a dupla nyomdával. Nekem tollasan tetszik jobban, gyönyörű a minta és így is látszik a kék lakk szépsége, hiszen nem sok helyet foglal el a toll.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!