2016. szeptember 19., hétfő

Bornprettystore-Teszt


Sziasztok!


Pár napja érkezett meg a Bornprettystore tesztcsomagom,amit most bemutatok nektek.
4 lemezt,egy nyomdalakott és lakkosüvegre való kis virágocskákat választottam.Ez utóbbival kezdeném a tesztet.

Mindig is tetszettek a lakkos üvegek kupakjára helyezhető tip-ek,amiket kifestve láthatjuk,milyen az adott körömlakk (ez olyasmi mint a swatch stick),amikor megláttam,hogy van ilyen virágos verzióban,azonnal kértem belőle tesztre.Lehet,sokatoknak kis hasztalan dolog ez,nekem nagyon tetszik,én személy szerint hasznosnak is találom.
Ez a fajta virágos design nagyon cuki,ami elérhető átlátszó illetve nem átlátszó verzióban,én most az átlátszóból kértem.
1,5 cm x 1,5 cm a virág nagysága,kipróbálás után és inkább a nem átlátszó verziót részesíteném előnyben,azon biztos jobb a lakkok fedése.



És ilyen lett kifestve.




A terméket ITT találhatjátok,a zacskóban 10 darab van,én biztos rendelek még belőle :)


Következő termék az én nagy kedvenc nyomdalakkom,a Ya qin an feketéje.
Egy teljes üveggel elhasználtam már ebből a lakkból,amit komolyan szinte lehetlennek éreztem,de mégis bekövetkezett.
18ml-t kapunk jó áron,egy dobozban érkezik,az üvege kocka és hatalmas,sok helyet elfoglal a fiókomban de fenomenális minőségű,és ez a világosabb színekre is igaz.
Ha igazán szuper fekete nyomdázólakkot kerestek én ezt ajánlom,ezzel nem lehet mellé lőni nyomdázáskor!!! (Megjegyzem,hogy piros nyomdalakkal mindig hadilábon álltam,mert nem találtam olyat,ami igazán jól fedett voltam,a Ya qin an piros nyomdázólakkja TÖKÉLETES,az illata mint valami rózsa,nagyon jó,ajánlom ezt is )



A tesztben szereplő fekete nyomdázott manikűrt ezzel a lakkal nyomdáztam,ITT elérhető :)


Az első lemez amit teszteltem a BP-110.Ezek az új lemezek cuki papírokban érkeznek,nyárias flamingós,pálmafás és ananászos mintás,nagyon ötletesnek találtam.
A lemezen virágos minták vannak,és a bal felső sarokban lévő minta az egyik kedvencem.

Forrás:http://www.bornprettystore.com/born-pretty-55cm-round-nail-stamp-template-small-flower-design-image-plate-p-33743.html

Alapszínnek a Wycon-04 Ametista lakkját kentem fel,a kisujjamra a Sinfulcolors-Anchors away lakkja került,majd erre egy lila díszítő szegecs.A Wycon lakkra a Mundo de unas-Sunfower lakkjával nyomdáztam.






A következő lemez számomra must have volt,imádom a cicákat,így mindenképp szerettem volna ezt a lemezt. :)
A lemez ITT elérhető :)

Forrás:http://www.bornprettystore.com/born-pretty-55cm-round-nail-stamp-template-cute-cats-design-image-plate-p-33735.html


Alaplakk az Enchanted polish 2015 Septermber lakkja volt,csodás világoskék holó lakk,és a Ya qin an fekete nyomdázólakkjával nyomdáztam a mintákat.









A BP-103-as lemez egy csipkés mintákat tartalmaz,talán az egyik legszebb ami eddig megfordult a kezem között.


Forrás:http://www.bornprettystore.com/born-pretty-55cm-round-nail-stamp-template-lace-arabesque-design-image-plate-p-33736.html


Az alaplakk itt a Kiko 803-as lakkja volt,amire a China Glaze-Sleeping under the stars lakkjával nyomdáztam.







 Az utolsó manikűr nagyon cukira sikeredett,direkt kértem ezt a lemezet :D
Omlett és tojásos mintákat tartalmaz :D
ITT elérhető.

Forrás:http://www.bornprettystore.com/55cm-round-nail-stamp-template-omelette-design-image-plate-harunouta-p-33715.html 


 Alaplakk az Essie-284 Parka perfect volt,ami egy világosszürke lakk,teli apró szürke glitterekkel.








 A termékek a linkeken megrendelhetőek,a BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok teljes árú termékekre.



 Melyik termék nyerte el a tetszésed?

7 megjegyzés :

  1. Ezek a swatch-virágok szerintem imádnivalóak! <3

    VálaszTörlés
  2. A macskás és a csipkés lemez és manikűr mindent visz! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Gondoltam,hogy a cicás lemez neked tetszeni fog :D :D

      Törlés
  3. Nagyon szép manik, főleg a cicás és a tojásos jópofa, a csipkésről meg eszembe jutott, hogy alig használtam a csipkés lemezemet, kellene. Tetszik a virágos ötlet, bár belegondoltam, mennyi lakkod lehet, azt mind felvirágoztatni nem kis munka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :)
      Én kifejezetten kedvelem a csipkés mintákat,ilyenkor ősszel főleg! Valami piros-fekete kombó mindig jöhet :)
      Hát most már csak 8 virág van,ezeket elhasználom a "kedvenc" lakkjaimra,talán még a jövőben rendelek pár csomaggal,de az egész készletem kizárt,hogy felvirágoztatom,a fiókban amúgy sem látnám őket :)

      Törlés
  4. ilyen "műanyag rózsa kupakravaló" nekem is kell! ez überjó :D még nem is láttam rózsa formájút csak uncsi kör alakút <3

    a Wycon-04 Ametista lakkja nagyon passzol a Sinfulcolors-Anchors away-hez, szerelem az a párosítás *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!