2016. szeptember 6., kedd

Cadillacquer-The Banshee kollekció


Sziasztok!!!


Cadillacquer lakkokat régóta nézegettem már,szerettem volna  kipróbálni őket,rendelésig sajnos nem jutottam el.

Most,Kedves Madeleine jóvoltából megmutathatom nektek a Banshee kollekciót,ami 10 lakkot tartalmaz,hihetetlenűl örültem a lehetőségnek.
Borzalmasan izgatott voltam,hogy milyenek lesznek ezek a csodaszép lakkok,milyen a fedésük,a poszt végén felfedem az én kedvenceimet. :)

A lakkok üvege egyszerű,letisztult,15 ml-t tartalmaz,ami egy jó darabig elég.Ecsete lapos,és közepesen széles,nem okozott gondot a használata,sőt nekem nagyon kézre állt.

A kollekciót maga a Banshee sorozat ihlette,a lakkok egyes epizódok nevét viselik,különböző évadokból.
A sorozatot én személy szerint nem ismer(t)em,de felkeltette az érdeklődésem :)


Lássuk a lakkokat:




The Truth About Unicorns

Halvány levendula,picit szürkés,lila glitteres és lehelletnyi holót is kapott a körömlakk.Csodaszép árnyalat,az üvegben nagyon világosnak éreztem a bőrömhöz,de felkenve kellemes csalódás ért.Egyszerűen mesés!
2 réteg plusz fedőlakk







Homecoming

Kék alapszínű picit zöldbe hajló,fényben itt-ott felbukkanó arany glitteres/mikrópelyhes.Remek árnyalat,nagyon sejtelmes,2 réteg plusz fedőlakkal láthatjátok.







Banshee

Sötétlila alapszín,-én először azt hittem fekete lesz az alap-,ebben piros glitterek.Fantáziadús párosítás,közel áll az ízlésvilágomhoz,sőt...!!!!
2 réteg plusz fedőlakk






The Fire Trials

Világosszürke alapszínt fekete és piros glitterek uralják,nagyon kevés holóval megfűszerezve.Érdekes egyben izgalmas lakknak tartom,eddig ilyen még nem volt a készletemben.
2 réteg plusz fedőlakk,erre a fedőlakk ajánlott mert kicsit érdes marad a felülete.





We Shall Live Forever

Kékes,csipetnyi lilás (?),árnyékban erősen sötétkékbe hajló enyhén holós,itt-ott felbukkanó pink illetve kék glitteres lakk.Erről nekem a tenger jutott eszembe,abszolút minden évszakos,bármikor szívesen viselném.
2 réteg plusz fedőlakk





Bloodlines


Világosszürke alapszínben arany shimmer (fényben az arany shimmertől már-már nude-nak tűnik) apró fekete glitterek,és minimális holó.Mesés nail art alapnak,a fekete glitterek sokat dobnak ezen az árnyalaton,s teszik különlegessé.
2 réteg plusz fedőlakk





The Burden of Beauty

Teal alapszínben sötétkék,lila apró glitterek találhatóak.Érdekes párosítás,aki szereti a teal színeket és a glitterek kombinációját,jó választás lehet.
3 réteg plusz fedőlakk







Requiem

Piros jelly,kisebb-nagyobb lilás/kékes glittereket tartalmaz.
A lakkot 3 rétegben plusz fedőlakkal láthatjátok,és még sajnos így is átlátszik a  körömvégem.Lehet fekete alapra kellett volna kennem,egy másik alkalommal kipróbálom.






Little Fish

Zseniális lakk,csak úgy világított a körmeimen! Világoskék alapszínben piros/fekete apró glitterek tömkelege.Egy leheletnyi holóval megspékelve,csodás kombót alkot.

2 réteg plusz fedőlakk





The Thunder Man
Kékeszöld enyhén holós,arany shimmer ami központi szerepet kap, apró mikroglitterrel.2 réteg plusz fedőlakk






Kedvenceim a The Truth About Unicorns,a Banshee,ez a lakk valami fantasztikus,ezt egy héten át viseltem,The Fire Trials,Bloodlines finomnak és nőisenek éreztem magamon,The Little fish,a színe nagyon magával ragadott és a The Thunder Man,amivel kapcsolatban már sok nail art ötletem van.
Egyedül a Requiem ami picit csalódás volt,én ezeket a fajta lakkokat sajnos nem igazán kedvelem,de kíváncsi leszek milyen fekete alapszínen :)

A kollekció hamarosan elérhető lesz a Hypnoticpolish illetve a Color4nails oldalakon :)



*A lakkokat tesztre kaptam ami természetesen nem befolyásolta a véleményem


Neked melyik lakk nyerte el a tetszésed?

10 megjegyzés :

  1. Eléggé szokatlan lakkok, de az utolsó kettő és a halványszürke Bloodlines nagyon tetszik, bár a te körmeiden minden jól mutat. Ezekhez még nagyon minta sem kell :) Bár a szürkére valami bronz mintát el tudnék képzelni. Irtó elegáns az a szürke!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekesek ezek a lakkok,nekem kifejezetten tetszenek,ilyen glitteres/holó kombót még nem nagyon használtam.
      Bloodlines-re majd kitalálok valami mintát,már gondolkoztam arra mit kéne használni :)

      Törlés
  2. Mindegyik lakk nagyon ígéretesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  3. A Little fish abszolút kedvenc, nagyon különleges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ő az egyik,ami megdobogtatta a szívem :)

      Törlés
  4. Elképesztően gyönyörűek, egyedül a Requiem nem hozott lázba, annál nem igazán értem a koncepciót, de az összes többi mesés!
    A fotóid pedig rendkívüliek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én sem igazán értem azt a lakkot,lehet fekete alapon szép lesz ám,vagy talán piroson,nem tudom,majd kipróbálom :)

      Törlés
  5. Nagyon furák ezek a lakkok. Nem rossz értelemnen, A Requiem nekem sem annyira jön be, a többit azért el tudnám képzelni. Legjobban talán a Little fish, ha kedvencet kellene avatni, furcsa, hogy újabban vonzanak a kék lakkok. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a kollekció pont a furasága miatt tetszik de nagyon.Van bennük valami plusz,nem csak a sima holó vonal,vagy csak sima shimmer :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!