2016. szeptember 27., kedd

Cadillacquer-Halloween kollekció


Sziasztok!


Cadillacquer idén  jelentkezik egy 5 darabos Halloween kollekcióval,abszolút telitalálat-nekem mindenképp!

Imádom a Halloween-es lakkokat,ezekben sem kellett csalódnom,a névválasztás is fenomenális lett!



A poszt végén felfedem az én kedvenceimet,ismét hálás köszönet Madeleine-nek,hogy tesztelhettem ezek a lakkokat!!


Az első lakk amit kipróbáltam Pumpkin,egy naracssárga holó pink shimmerrel. 2 réteg plusz fedőlakk.





Ghost,egy fehér alapszínű holó lakk,ami picit szürkésnek tűnhet a holó hatás miatt,navy kék holó glitterrel és apró sötétkék pelyhekkel. 3 réteg plusz fedőlakk







Devil egy fekete holó,különböző méretű narancs illetve zöld glitterekkel.
2 réteg plusz top coat,ezt a lakkot matt fedőlakkal is kipróbáltam.






Zombie egy lime zöld holó,zöld illetve arany pelyhekkel,és zöld/arany shimmerrel,és apró arany holó glitterrel.
2 réteg plusz fedőlakk






Az utolsó lakk a Bones,ami egy szürkés/bézs holó alapot kapott,fehér glitterrel,zöld shimmerrel,és nagyon apró fekete és naracs glitterrel.
2 réteg plusz fedőlakk




Nehéz kedvencet választani,mert mind az 5 lakk nagyon különleges,és tetszik,de a legeslegjobban tetsző a Devil,ő a pici szívemhez közel áll.

A lakkok elérhetők Október elsejétől a Hypnoticpolish és a Color4nails oldalakon.





Neked melyik lakk tetszik?

5 megjegyzés :

  1. Elég furák, de a Devil tényleg szép, mattítva is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nekem a furaság tetszik benne,de nagyon :)
      A Devil abszolút kedvencem :)

      Törlés
  2. Nagyon szuperek a lakkok, nekem már instán a pumpkin listás lett, most nagyon tetszenek a hozzá hasonló színű lakkok, a masik ami tetszik a zombi, persze inkább csak a neve miatt :D ami tetszik még az a devil :) még jó hogy ilyen egyszerű nevük van, mert talán így még én is megjegyzem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép árnyalat,a Zombi is nagyon szép tényleg :)
      Szerintem is a névválasztás telitalálat,egyszerű és találó,könnyen meg lehet jegyezni :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!