2016. szeptember 10., szombat

Gradient


Sziasztok!



Imádok gradientet készíteni,a fiókomban kb. 70 db gradientre váró szivacs lapul.Direkt betankoltam a BPS oldaláról amikor még normálisan,simán és zökkenőmentesen lehetett a pontokat beváltani.
Mivel szeretem a több színt tartalmazó színátmeneteket ezért most egy ilyen készült.

Az alpszín a China Glaze-New birth volt,majd 5 Kiko lakkot választottam.Nagyon kedvelem a Kiko lakkokat mind gradienthez mind pedig water marbléhoz,szuperül működnek.
A Kiko lakkok a következőek voltak:314 Ciclamino,340 Celeste,330 Lilla,506 Rosa venere,288 Rosa fenicottero.
A 340-es az egyik kedvencem kékem,nem is értem eddig miért nem volt a fiókom lakója? Fantasztikus színe van!!!!

A gradient így nézett ki.Általában amikor tudom,hogy a gradientre nyomdázni fogok,nem fektetek sok időt a tökéletes körbetakarításra.Itt-ott ahol javítani kell rásegítek ecsettel.



Nyomdamintát az Ejiubas Geometry palettáról vettem ITT volt bejegyzés róla.




Egy plusz réteg Fairy dust is került rá,számomra így lett tökéletes az összhatás :)






Nagyon tetszik ez a minta,talán az egyik legkedvencebb a palettáról :) Simán Fairy dust nélkül is hordtam volna,nálam most ismét fénykorát éli ez a fedőlakk :P :D





Fedőlakkal vagy anélkül??!
Kedveled a gradient manikűröket?

9 megjegyzés :

  1. Tökéletes átmenet, tökéletesen középen van a minta, gyönyörű! Nekem a fedőlakk már nem kellene, szeretem a krémes hatást. Annyira szép hosszúak a körmeid, enyémek már most zavarnak, pedig csak 1-2 mm-esek, de látványra sokkal szebb a hosszabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      Nem is olyan régen betörtem a kisujjamon a körmöm,akkor visszareszeltem (úgy is elég hosszú volt ám), le voltam napokig törve,hogy rövidek. Én már megszoktam,hogy gyorsan nőnek és elég hosszúra is,szerintem nagyon pici és rövid körmöm akkor lenne,ha nem blogolnék,mellesleg nem is néz ki szépen rajtam :D Persze ez az én meglátásom,amióta az eszem tudom kicsit hosszabb körmeim voltak ( suliban nem,mert szinte már profi módon kosaraztam,s nem fért bele a keretbe),de elnézegetve a képeket lehet vissza kéne megint reszelni belőlük :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Oh thank you so much.I'm happy you like it :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a manid is. :3 Én még nem nagyon próbálkoztam gradient manikűr elkészítésével, pedig nagyon tetszenek az ilyen manik. Nekem mindkét verziód bejött, bár a fedőlakk, adott egy kis pluszt az egészhez. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a manikűr,de szerintem a csillogós fedőlakk már nem kellett volna rá. Irigyellek,hogy van türelmed ilyen átmenetek csinálni,mert nekem csak nagyon ritkán akad.

    VálaszTörlés
  5. Beautiful gradient and perfect stamping, I love also glitter that you added! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett az átmenet!! (-: Nekem is tetszik fedőlakk nélkül is, tényleg nagyon szép lett, és szépen, középen van a minta is. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!