2016. szeptember 15., csütörtök

Halas manikűr


Sziasztok!



Kitaláltam nekem Koi mintás manikűr kell!Interneten rákerestem,milyen márkának van Koi nyomdalemeze,és jött a felismerés: nekem ilyen nincs a kollekciómban. :(
Miközben a lemezeimet nézegettem,és csalódottan lemondtam erről a mintáról,majd megakadtam a  kezemben a Hehe 037-es lemeze,amin vagy egy halas minta,gondoltam ez is tökéletesen megfelel most nekem.

Az alap két lakk mixéből épül fel a China Glaze-Capacity to see beyond és a New birth,amiket szivaccsal vittem fel.
A halacskát a gyűrűsujjamra nyomdáztam,a többire a Sugar Bubbles 043-as palettáról vett mintával díszítettem.
Bevallom én az alappal nem vagyok elégedett,élőben sokkal jobban átjött az átmenet,de szerintem a minta eléggé elnyomja azt,alig érvényesült.
A mintákat a Laura Clauvi-Saint Tropez lakkjával nyomdáztam.






A manikűrt 2,5 napig hordtam,jól bírta a gyűrődést,megváltam tőle,mert picit ráuntam :)

A Hehe paletta elérhető ITT,az MDOT10 kóddal 10% kedvezményt kaptok :)




Elnyerte a tetszésed?

2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Kellene valami szivacsos alapot csinálnom, még sosem csináltam ilyet, talán majd jövő héten, ha véget ér a lakásfelújítás, most csutka körmeim vannak, tegnap csak színtelennel kentem át, festés van nálunk :/ (Én meg bejöttem a melóba pihenni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!