2016. szeptember 30., péntek

Kávé!!!


Sziasztok!

Nem tudom,ti hogy vagytok vele, én 18 éves korom óta lelkes kávéfogyasztó voltam.Most már múlt időben beszélek-szerencsére.

Napom általában egy jó adag tejeskávéval indult,napközben is elfogyasztottam pár pohárkával.Aztán idén észrevettem,hogy átestem a ló túloldalára,rengeteg de tényleg rengeteg kávét megittam egy  nap.A végén már a tej részét is elhagytam,mindegy volt,cukorral vagy anélkül,kellett a koffein a szervezetemnek.Májusban megittam az utolsó pohárral,ami abban az ívben kijött belőlem,akkor eldöntöttem,hogy többet nem kívánok kávét inni.Azóta egy pohárral sem ittam,reggeli szokáisaim is teljesen átalakultak. Ezt a manikűrt a kávé ivászatomnak dedikálom :D köszi a sok melegséget,az energiát amit adtál,de jobban érzem magam nélküled SOKKAL,mellesleg nem is hiányzol :)

Az alap az Opi-You're so vain-illa volt,erre piros Ya qin an lakkal nyomdáztam Hehe 026 palettáról vett csíkos mintát,majd a kávés mintákat a Moyra Gastromania palettáról decals formájában helyeztem a körmeimre.







 A remek Hehe palettát ITT talájátok,a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok :)




Hogy állsz a kávéfogyasztással? :D

7 megjegyzés :

  1. Csodás mani! Nem vagyok igazi kávézó, csak Ricorét szoktam meg kapszulásat ritkán, de azért kell reggel a meleg ital, kis leülés 10 percre :) Ez inkább szokás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen,ez a 10 perc nekem is hiányzik,de inkább meditálok,mint kávézok :)
      Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  2. Szia! Látatlanban is örülök, hogy felhagytál a rengeteg kávé megivásával(és nézegethetetem a szebbnél szebb manijaidat :D ). A túl sok kávé nem tesz jót a szervezetnek és szerencse, hogy "csak egy kis hányás" lett a dologból, nem pedig valami komolyabb.(És ezt most ne kioktatásnak vedd, nem annak szántam, ismeretlenül is örülök neki, hogy nem lett nagyobb bajod...)
    A mani nagyon jó lett, a színkombó külön tetszik, de a decals is szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :)
      Koffeinmérgezés tüneteit vettem észre magamon,szerintem az utolsó csésze volt a jel,hogy most kell abbahagynom (amúgy eléggé hányós típus vagyok (lehet nem publikus egy körmös blogon-akkor elnézést kérek-).Sokáig az illatától is émelyegtem,ma már néha azért megkívánom,de jó is lenne egy fincsi kávé,de nem szeretnék "visszaesni",szóval inkább nem :) Ezzel egy időben a teáról is leszoktam (esténként a kv mellé még teát is ittam :D ),eléggé éjjeli bagoly vagyok,na ez az elmúlt 5 hónapban teljesen átalakult.Alszok mint a bunda!
      Nem vettem kioktatásnak a véleményed,sőt,örülök,hogy bővebben írtál kommentet :) Örülök annak is,hogy tetszik a manikűr is,köszönöm szépen. :)

      Törlés
  3. Nagyon hangulatos manikűr lett! (-: És látom, ezt a palettát azért sikerült működésre bírni! :D
    Hát, én a napi 2-3 kávénál maradok, szerencsére nem iszom ennél többet.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ;)
      Szenvedtem ezzel a lemezzel is :/
      2-3 még pont jó!
      Egy szenvedéllyel kevesebb,szóval nem bánom,hogy letettem a csészét ;)

      Törlés
  4. nagyon jó ez a manikűr, nagyon eltaláltad. :)
    én csak néhanapján iszok kávét, van mikor egy nap 3-at is, de van olyan, hogy napokig egy kortyot sem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!