2016. szeptember 28., szerda

Nyisd ki a szíved!


Sziasztok!


Imádom a lakatos és a kulcsos mintákat,ilyen megtalálható az Überchic 6-02-es palettáján,nem hagyhattam ki,hogy ne készítsek vele egy manikűrt.

Az alapnál voltak kétségeim,nem akartam túl sötét alapot használni,inkább valami zöldeset.
Kitaláltam,hogy az alapszín bizony Smooshy techinkával fog készülni,aminek a lényege az lenne,hogy 2-3 színt pöttyintünk a szilikon matracra,majd belemártjuk a nyomdázónkat,és ezt felnyomdázzuk a körmünkre.Én annyit variáltam dolgon,hogy az alap nálam a Nicole by opi-I shop mintage lakk volt,ami nagyon de nagyon halovány zöld,majd a szilikon matracra kék Kiko lakkot használtam amiket fedőlakkal keverve vittem fel a körmömre.A kék Kiko a 346 Olive drab, és az 526 Menta volt,mindkét lakk önmagában is nagyon tetszik.A 346 isteni,őt majd önmagában is szeretném használni.

A nyomdalakkot magam kevertem ki,nem igazán van szép szürke nyomdázólakkom( de van,csak angyon világos).
A mintákat az Überchic 6-02-ről vettem,a láncot a CiciSisi 26 palettáról.








Mi a véleményed ? Tetszik vagy inkább nem is hordanád?

3 megjegyzés :

  1. Érdekes technika, nem tudtam, hogy van külön neve. Nagyon szép a mani, naná, hogy hordanám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy kerestem rá :D Amikor instán posztolok,muszáj tagelni :)
      Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Instán már megcsodáltam ezt a manikűrt. Én hordanám, naná! :D Nekem nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!