2016. szeptember 23., péntek

piCture pOlish-Water marble


Sziasztok!


Sohasem gondoltam volna,hogy piCture pOlish lakkokkal fogok water marblét készíteni.De elérkezett ennek az ideje :)
Imádok ezzek a technikával vacakolni,viszont kicsit "sajnáltam" a PP lakkokat,és csak két körömre készült el egy-egy kezemen a WM.Termésetesen fehér alapot használtam alá,hogy jobban évényesüljenek a színek.

Nem is hittem volna korábban,hogy ezek a holós lakkok tökéletesen jók a water marbléhoz,,szuper módon terültek a vizen,szinte gyerekjáték volt velük dolgozni.

3 lakkot választottam ki,az egyik egy krém,ami leginkább a középső ujjamon látszik egy pici csíkban,de a lényeg,hogy ott van.A 3 lakk a Bridget,Muse és a Tango volt.A többi körmömre önmagába került fel a Bridget illetve a Muse.
A Whatsupnails Water marble tools-t használtam.








A water marble-ra került egy virágminta,aminek a közepét a Tango-val pontoztam ki. :)





A mintát a Hehe 076 palettáról vettem ami ITT elérhető,a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok :)



Forrás:http://www.harunouta.com/1hehe-p-23860.html


Nos,rendszer nem lesz a PP water marbléból,viszont ezzel teljesen elégedett voltam a manikűrrel,5 napig hordtam,és nagyon imádtam :)




Virággal vagy anélkül?

9 megjegyzés :

  1. Rá nem jöttem volna, hogy az egy virág, ha nem látom a lemezen :) Jaj, nagyon szép a Bridget, nekem már elfogyott. Gyönyörű ez a water marble.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betettem a bejegyzésbe a képet :)
      Elfogyott?????? :O Ejha!!!! És újra megvetted azóta?

      Törlés
    2. Nekem nincs annyi lakkom, elfogynak :) Nem vettem újra, más mindig jobban tetszik.

      Törlés
    3. Neeee szerintem a Bridget ha elfogyna nálam is újra megvenném :) Egyik kedvenc PP lakkom.

      Törlés
  2. Annyira gyönyörű ez a manikűr és a water marble!! (-: Nekem most jobban is tetszik nyomda nélkül a manikűr. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Szerintem is szebb minta nélkül :)

      Törlés
  3. Eszembe nem jutott volna PP lakkokat water marble-hoz használni, sajnálnám is rá őket, de neked ismét sikerült csodaszépet alkotni velük :) És rettentően irigykedem, amiért megy neked ez a technika, nekem egyszerűen nem akar soha összejönni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudom,hogy ezek a lakkok nálam sohasem fognak elfogyni :D A Cosmost,Kryptonitet és a Monroe-t használtam többször is gradienthez,és még csak a negyede hiányzik így is...Szóval,persze sajnáltam,de győzött a kíváncsiság.
      Gondolkoztam már,hogy írok a water marbléról külön bejegyzést,talán videót is mellékelek hozzá,de rá kell magam venni erre az egészre :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nekem a nyomdázás nélkül is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!