2016. szeptember 9., péntek

Pillangók


Sziasztok!


Gyors manikűr elkészítése során elég egyszerű vagyok.Kikapok 2 néha csak egy lakkot a fiókból,felkenem,nyomdázok rá valamit és készen is vagyok.Most kicsit másképpen alakultak a dolgok.

A párom kértem meg válasszon nekem 2 lakkot,a Helmer egyik fiókjából,fentről a negyedik fiókot választotta,amiben a Zoya lakkokat tárolom (külön öröm volt,hogy pont ez).Sokáig böngészte őket,majd a Storm és az Aurora lakkokat tette az asztalra.Kérdeztem: milyen mintát válasszak rá?Jött a válasz: Rengeteg mintád van,olyat válassz ami közel áll hozzád,és szívesen fogsz hordani a hétvégén.
Ez nem válasz!!!!!,és kiterítettem az asztalra a nyomdapalettáim.A sárga tartóra mutatott,hogy onnan fog választani egy mintát,ha törik,ha szakad,akkor is ha esetleg nekem nem tetszik.A sárga tartó Pueen lemezeket tartalmaz,ritkán veszem elő,szóval örültem,hogy ebből választott,másrészről kicsit féltem is,hogy nekem nem igazán tetsző minta fog a körmeimen díszelegni.

A Pueen 111-ről választotta ki a pillangós mintát,mert nagy lepke fan vagyok,gondolta, nagyon szuper lesz ezeken a lakkokon.Akkor azt tanácsolta mi lenne,ha a mintát a gyűrűsujjamra nyomnám csak és a többit szabadon hagynám?Jó ötletnek tűnt,így felkentem egy fehér alapot  a és erre került a nyomdázás.
A manikűr mindkettőnknek nagyon teszett,talán nekem kicsit jobban,mert két olyan lakkot kentem fel,amiket már szinte el is felejtettem :( A Storm vészesen fogy,és örök kedvenc lakkom,és szinte már csak remegő kézzel nyúlok utána.
Az egész procedúrát végignézte a párom,kíváncsi volt a Clear stamper-rel hogy bánok :)









Kedveled az ilyen egyszerű(bb) manikűröket?

10 megjegyzés :

  1. Nagyon jól összehoztátok a manikűrt, tetszik a kompozíció. A bonyolultabb manikat én szeretem a blogon, de nincs időm és főleg energiám kivitelezni, ugye gyakorlással menne meg ha lenne kb. napi két órám csak erre. Vagy fél nap hétvégén. Szóval maradnak a gyorsan összedobható manikűrök, ezért is örülök, ha egyszerű-nagyszerű manikat látok, ihletet ad minimál témában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Bonyolultabb manikat általában hétvégén készítek,vagy amikor épp focimeccs van a tv-ben :D :D Máskor nekem sem fér bele az időbe. :/
      A minimál manikat nagyon kedvelem,néha azt érzem,hogy "túl" egyszerű és senkit sem fog érdekelni a blogon,van egy csomó amit ez miatt meg sem osztottam.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett. A hüvelyk ujjadat milyenre festetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aurora került oda is.Muszáj spórolnom a Storm-al :/ :D

      Törlés
    2. Nem kapható többé? PP Darcy nem tetszik?

      Törlés
    3. De elérhető még a Storm, a PP is tetszik,sőt a DL Gothic veil is :) A Storm-hoz érzelmileg kötődök,pont egy olyan periódusban vettem,amire szívesen emlékszem,és talán ezért is sajnálom egy picit használni,illetve sajnálnám ha elfogyna :) Szentimentális blog ez na :D

      Törlés
  3. Jól összehozta párod a kompozíciót, nagyon jó lett. :)
    Szeretem én is az egyszerű manikat(a kevesebb néha több), ja és irigykedem a szép hosszú körmeidre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.Örülök,hogy tetszik :)
      Tényleg jók ezek az egyszerű mégis kicsit látányosabb manikűrök (szerintem sima krém lakkal már nem teszett volna ennyire ) :)

      Törlés
  4. Annyira szép a Storm!! (-: Én nagyon sokszor készítek ilyen egyzserűbb manit, talán időhiány miatt, vagy csak lustaság.. Nagyon szépen összehoztátok! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!