2016. szeptember 8., csütörtök

Sárga gradient


Sziasztok!


Adott 3 lakk,amik egy zacskóban pihentek a lakkozós szobám sarkában.
Ez a bizonyos zacskó tartalmaz olyan lakkokat,amiket sohasem használok,mert nem jöttek be,és biztonytalan vagyok a sorsuk felöl.

Vasárnap este a kezembe akadt ez a kicsit súlyos tatyó,kicsit megrökönyödtem,hogy mennyi de mennyi lakk lapul benne.Szép sorjában elővettem őket,akkor megakad a szemem ezen a 3 Sinfulcolors lakkon.
Anno amikor a Sinfulcolors mániám még lángolt,lecsaptam rájuk,viszont a fedésük botrányos.Színük szép,de mit kezdjek olyan lakkal ami 3 rétegben sem fed rajtam?!
Let's meet egy citromsárga shimmer,Cloud 9 naracssárga shimmer és a Courtney orange egy sötét naracsságra és ő is shimmer. A három lakk közül az utóbbi nagyon  tetszik,vele teszek majd egy próbát önmagában is,fehér alapon.
A gradient is fehér alapra készült,meg is lepődtem,hogy ez a 3 lakk mennyire összhangban van egymással,kicsit összemosva csodás gradientet lehet velük alkotni.

A buborék szerű mintát a Hehe 094-es palettáról vettem,amit a Ya qin an barna lakkjával nyomdáztam.






Imádom ezt a manikűr,bevallom nagyon fájó szívvel mostam le.Kellemes csalódás ért ( :D ),hogy nem hagytam elkallódni ezeket a lakkokat,és egy bizonyos szinten mégiscsak felhasználtam őket.
A következő lépés velük egy water marble lesz,remélem sikerülni fog az is.

A Hehe palettát a Harunouta oldalról vettem ITT a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok teljes árú termékekre.






Tetszik ez a manikűr?





7 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!! Mit csinálsz a félretett lakokkal? Én meg szoktam várni, amíg megbuggyannak, kit keserítsek vele? Annyi más van, amivel nem kell szenvedni. Engem a hamar lepattogó és csíkozós lakkok akasztanak ki, azért nem sok ilyennek találkoztam, szerencsére, 10 alatt van a számuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Sokat elajándékozok,vagy water marble lesz a sorsa...
      Csíkozódó lakkokat én sem kedvelem :(

      Törlés
  3. Gyönyörű lett, tökéletes az átmenet!

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett, annyira összhangban vannak a színek és a minta is! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!