2016. szeptember 24., szombat

Skeleton Cameo és Skulls


Sziasztok!


Skeleton cameo és koponyás manikűr elkészítése a fejemben már réges régen megfogalmazódott,aztán mindig volt más ötlet ami kiütötte a nyeregből.
Múlt hét szombaton este,elég késő volt már,amikor semmi jó műsor nem volt a tv-ben,és kint ömlött az eső,villámlások közepedte eszembe jutott ez a manikűr,és nekiestem.Manikűrözés közben a villany is elment,aztán ültem a sötétben,néztem hogy pereg le az ablakon az eső,villámláskor láttam a szembeszomszéd arcát,ahogy az ablakban állva gyertyával a kezében várja,hogy visszajöjjön a villany.Mire visszatért az elektromosság a lakk teljesen megszáradt a körmeimen,gyorsan nyomdáztam a két lefolyó vért idéző mintát,ugyanis ezeket decals formájában kívántam elkészíteni.

A mutató kis és a hüvelykujjamra a Sleek-Royalty 11-es lakkja került,csodás árnyalat ezzel biztos még találkozni fogtok rajtam a jövőben,mellé a Sinfulcolors-Secret admirer-t kentem fel,ami egy fekete alapszín telis teli szürke glitterekkel.A gyűrűsujjamra került a Bm-612-es palettáról a Skeleton Cameo,a középső ujjamra pár koponya amiket a Hehe 046 palettáról vettem.A lefolyó vér mintát a Sugar bubbles SB044 palettáról és a Ya qin an Piros lakkjával nyomdáztam.Az egészre kentem egy réteg Opi-Matte top coat-ot,és sajnos elkövettem azt a hibát,hogy a decals-t előtte fedőlakkal nem kentem le.A matt fedőlakk elég érzékeny így látszik a mutatóujjamon leginkább,hogy meg van "törve" a minta,tehát egy csík látszik,ahova a decals került. :/ Olyan hatása van mintha hullámos lenne a körmöm :D













A kis malőr ellenére nagyon örülök,hogy elkészítettem ezt a manikűrt,ezek a kicsit elvontabb minták közel állnak hozzám :)


A Hehe paletta megrendelhető ITT MDOT10 kóddal 10% kedvezményben is részesültök :)





Tetszik vagy felejtős??? :D





9 megjegyzés :

  1. Ez a manikűr akkora telitalálat lett nálam, hogy csak na! Fantasztikus lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik,köszönöm szépen :) Látszik,hogy nagyon hasonló az ízlésünk :)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szuper!! Nagyon tetszenek az ilyen minták, ez már Halloweenre is tökéletes! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  3. Nekem kicsit túl "dark", de halloween-re első osztályú :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik azért :)

      Törlés
  4. Nagyon formabontó, szeretem a különleges alkotásokat, még ha nem is hordanám melóba :) nem gondoltam volna, hogy vannak ilyen paletták. Nem vészes a törés egyáltalán, szerintem csak a fotón látszik ennyire.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem már lehetetlen olyan mintát keresni ami nem létezik :D Minden van!!!! Max.nekem nincs meg :D
      De örülök,hogy neked is tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  5. Na ez az egyik legjobb eddig! A kámea egy nagy kedvencem,szóval ezeket a körmöket itt és most azonnal kérem :D :D ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!