2016. szeptember 2., péntek

Whatsupnails-Marbled Zig Zag


Sziasztok!



Egyik este a Whatsupnails Marbled Zig Zag matricára kerítettem sort.Nem igazán kedvelem a vinylt,kicsit pepecselős dolog,és valljuk be,nem mindig van hozzá kedvem.
Viszont nem adtam fel a matricázást,persze maradok a nyomdázásnál,de kíváncsiság hajtott mit tudok kihozni belőle.

Egy gradientet képzeltem el,amihez a következő lakkokat használtam fel: Kiko Power pro 10-Rosso ibisco (piros hibiszkusz),Kiko 804-Coral és Kiko 507-Rosa cipria (Rózsaszín púder).





A matrica felhelyezésével rengeteget vártam,félek,hogy leszedéskor feltépi az alaplakkot.
Közben belefeledkeztem a TWD egyik részébe,ami 40 perces volt,gondoltam ennyi idő bőven elég ahhoz,hogy a gradient tökéletesen száraz legyen.

Fekete lakkot használtam,mind szivaccsal mind pedig simán felkenve,semmi problémát nem okozott.




Erre került egy réteg China Glaze-Fairy dust,szerintem így lett tökéletes az összhang.




Nos,ajánlom a matricát aki kedveli ezt a díszítési formát,a Whatsupnails  nagyon jó minőségű,akár kezdők is könnyűszerrel használhatják minden probléma nélkül.
Elérhető az eredeti oldalon ITT vagy a Nailland oldalán ITT.





Próbáltad már a Whatsupnails vinyileket?
Tetszik ez a fajta díszítési mód?

7 megjegyzés :

  1. De gyönyörű!!! Nekem fedő nélkül jobban tetszik. Tetszik nagyon ez a minta, nekem sima cikkcakk van, csak sajnos pont ez a minta az, amit nem bírok felvenni normálisan. Na, most bevillant, hogy én hülye, vettem MoYou lakkot Krémmánián, hogy pont nem erre próbáltam ki szenvedtem a Moyrával :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, fedőlakkal is nagyon tetszik, jól áll neki az a csipet sziporka! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a minta, leginkább mondjuk az alap színátmenet tetszik, az viszont nagyon-nagyon-nagyon. A csillámos fedőlakkal számomra már kicsit sok(k).

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós, a csillám kifejezetten feldobja :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!