2016. október 19., szerda

Anna Gorelova-HallOWLeen-Sandman


Sziasztok!

Egy csodaszép limitált Anna Gorelova lakkot hoztam nektek mára.A lakkra a Hypnoticpolish oldalon lettem figyelmes,és megrendeltem,közben feltűnt a Nailland oldalán is,de elfogyott.
2015-ös téli szezonban jelent meg,sötétkék/feketés holó lakk,erősebb fényben inkább kékes,csodaszép árnyalat.Szerintem pont elég ebbe ennyi holó,nem az a szemkiverős fajta.
2 rétegben fed,minősége szuper,ecsete is nagyon tetszik,könnyű volt dolgozni vele.
A lakkhoz járt egy gyűrű is,engem leginkább a doboza fogott meg,nagyon eredetinek tartom.






Fehér nyomdalakkal nyomdázott minta került rá,amit a Bundle monster BM-XL216 palettáról választottam.






Örülök,hogy megvettem ezt a lakkot,csodaszép szín,imádtam viselni.
Ebben a pillanatban láttam a Dance Legend IG oldalán az idei évi HallOWLeen lakkokat,nem rosszak,nem rosszak :)


Neked tetszik ez a lakk?

13 megjegyzés :

  1. de gyönyörű ez a lakk <3 <3 meg persze a mani is :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Doboz, lakk, gyűrű, manikűr, jól néz ki mind :) Ez a fehér rózsaminta nagyon tetszik rajta. Annyi lakkújdonság van, csak kapkodom a fejem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Manikűr igazán gyönyörű, egyszerű, de mégis különleges (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciska,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Csodás ez a lakk, és a mintát is nagyon jól eltaláltad hozzá!! (-: Hasonlít a IEUV #ladykillerre, de nem olyan, a képek alapján az sötétebb. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :) A két lakk merőben más :)

      Törlés
  5. Érdekes, (nekem)inspiratív lakk és a doboza is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  6. Nagyon érdekes ez az árnyalat, nem is tudom meghatározni pontosan a színét, de minden esetre gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Ez is valami eszméletlen szép,bár engem is elgondolkodtatott,hogy milyen színű pontosan. De pont ezért szép (:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!