2016. október 28., péntek

Halloween manikűrök


Sziasztok!!!

3 Halloween manikűrrel készültem mára,amiket korábban készítettem.
Halloween-el kapcsolatban vegyesek az érzéseim,ha belegondolok hamarosan Karácsony....
A különféle boszorkányos,denevéres dolgokat viszont nagyon kedvelem,így ezekkel a tárgyakkal szívesen dísztítem fel ilyenkor az otthonom.


A manikűrökről:

Az első egy water marble,amihez a követkető lakkokat használtam fel: Opi-A Grape-Fit!,Zoya-Tilda és a Manhattan Buffalo 07.




Nagyon tetszik ez a 3 szín együtt,tetszik,hogy a lila picit hangsúlysabb lett.
Dupla nyomdázást használtam,a mintákat a következő palettákról vettem:Winstonia-W221,Moyou London-Gothic 07,Bundle monser-BM-H07.


Majd az egészre egy matt fedőlakkot fentem.Nos,nekem így tetszik a legjobban!Imádom a matt water marblét,sokkal szebbek a vonalak,a nyomdázott minták.




A második manikűr egy gradient alapot kapott,Kiko 333,Kiko 332,Kiko 288,Kiko 357 lakkokat használtam.A gradientre az Ilnp-My private rainbow (x)-t kentem,és erre nyomdáztam,a mintákat a Pueen-Halloween party 01 palettájáról vettem.


A harmadik manikűr volt a legelső,amit idén a Halloweenre készítettem.
Ez is egy water marble,amihez az Il etait un vernis-Merlot és Pinot noir lakkokat használtam.




Erre is dupla nyomdázás került,a mintákat a Bundle monster-BM-H08 és a Hehe 057 palettákról vettem :)





Idén nem hiszem,hogy készíteni fog még egy Halloween manikűrt,ötletem rengeteg lenne,de más a prioritás jelen pillanatban :)
A három manikűr közül nekem a gradient lett a nagy kedvencem,ezt ma este fogom lemosni,sajnos.



Neked melyik tetszik a legjobban a három közül?

3 megjegyzés :

  1. Mind a három nagyon szuper manikűr lett, nekem is a kedvencem a második átmenetes :) de a harmadik is nagyon tetszik a szín választás miatt :D

    VálaszTörlés
  2. Na ilyen paletták jöhetnének nekem is *-* Nagyon szépek lettek,imádom.

    VálaszTörlés
  3. Hú, hát nem lehet választani, teljesen különbözőek. A fekete-fehér nyomdázás nekem is nagyon tetszik, térhatású lesz tőle a mani.
    A piros-narancs alap tetszik legjobban, magában is szuper a water marble. Csodálatos mind! Nem vagyok egy nagy Halloweenes, de ezeket vígan hordanám, az elsőnek annyira jó az alapja, a második meg az átmenet miatt tetszik, a 3. is szép, profi munka mind!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!