2016. október 12., szerda

ILNP-Extra credit


Sziasztok!

Elég régen vásároltam már ILNP lakkot,viszont az idei őszi kollekcióban találtam fogamra valót-sajnos..!

Az első lakk amire szemet vetettem a Mon Amour volt,ilyen szerelmet anno a Spiced eggnog-nál éreztem,szóval tudtam,rendelnem kell.4 lakkot választottam,mindegyik nagyon tetszik,érzem egy-két szín még elfogja rabolni a szívem....
Ismét sokat kotlottam a lakkok felett,4x írtam át  a listám,mire végleges lett a 4 lakk.

Ma az Extra Credit-ről szeretnék írni,ő volt az,amit elsőként kipróbáltam,rá a fedése miatt is nagyon de nagyon kíváncsi voltam,plusz ennél a lakknál hezitáltam a legtöbbet.
Csodaszép,lélegzetelállító teal árnyalat,szórt holóval,nagyon szépen csillog napfényben!A lakk elvileg 3 réteges,de két picit vastagabb rétegben is tökéletesen fed már.Fedőlakk mindenképp kell rá!







A középső illetve a gyűrűsujjamra került minta,amit a Bundle Monster-BM-XL216 by Pauilnaspassions palettáról választottam,paletta összes mintája tetszik!!!!!







Mit is írhatnék?!Imádom ezt a lakkot,örülök,hogy a rengeteg gondolkodás után megvettem,mesés színe van,szerintem megbántam volna,ha nem csaptam volna le rá...




Neked tetszik ez a lakk,illetve az Ilnp őszi kollekciója?

5 megjegyzés :

  1. Sajnos sok lakk tetszik mostanában, még ami nem őszi az is, nemcsak az ILNP, hanem az IEUV és Masura lakkok is, csak most szűk a költségvetés nyár óta, ha lakkra költenék, akkor később lenne meg minden, amit akarunk, pl. beépített szekrény, konyhaszekrény javítása, polcok, szőnyeg. Szűk listám azért lesz karácsonyra.
    Ez is nagyon tetszik, bár kékebbre számítottam Edina fotói alapján, szóval lehet, mást veszek. Kíváncsi vagyok az új AE kollekcióra is, a promóképen egy málnaszínű meg sok sötét van.
    Szuper ez a lemez meg a mani is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik IEUV tetszik???? :D
      Ez a lakk abszolút teal,szerintem ha kékesebb lett volna én nem is vettem volna meg :)
      Az AE lakkok engem is érdekelnek,remélem hamar lesznek swatch képek :)

      Törlés
    2. Inkább melyik nem? ☺ Főleg a borosak, ill. a #hastag meg az iskolás.

      Törlés
    3. Back to schoo,jaj hát mindegyik olyan szép (a barnán kívül mindet szeretném)!!!!Nekem a La Pauleé kéne a borosból,de már sajnos nem igazán elérhető,Hypnoticpolish-on még van,lehet le is csapok rá,mielőtt végleg lemaradok róla. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk!! Én is elgondolkodtam rajta, hogy kell-e nekem, de egyelőre csak a Mon Amour van a birtokomban, aminek nagyon örülök! Nagyon szép a manikűröd a mintával, egyszerűen tökéletes! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!