2016. október 13., csütörtök

Lehulló levelek


Sziasztok!


Ősszel nem is lehetne más a kedvenc mintám,mint a levelek.Valahogy elég kevés ilyen mintám van,nem is értem,hogy lehet ez.A Bp-19-es palettán lévő leveleket nem emlékszem,hogy használtam volna,így előkaptam a fiókomból,és kigondoltam milyenek legyen a színek.

Alap a Kiko 275 fekete lakkja volt,ami két rétegben fed,meglepően jó ez a lakk.A China Glaze-Liquid leather a nagy kedvenc fekete lakkom,viszont ezzel a Kiko lakkal (most) telejesen elégedett vagyok!Gyorsan szárad,fényesre,könnyű volt vele dolgozni,és állítólag nyomdázni is jól lehet vele.

A levelek gradient formájában kerültek a körmeimre,Kiko Mirror lakkokat használtam.
616 Silver,617 Taupe,628 Gold,621 Violet-et.








Napsütésben csodaszépek voltak a levelek,a fekete alapon csak úgy szikráztak,komolyan sajnáltam lemosni :/



Paletta ITT elérhető,BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok,ajánlom,mert tényleg jó minőségű ez a lemez is :)





Hogy tetszenek a gradient levelek?




6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép. Most rajtam is leveles manikűr van, szerintem az utolsó az idén, aztán áttérek a pulcsimintákra :) Itt egy fok volt reggel, időszerű :)
    Nagyon régen kentem fel fekete lakkot alapnak, pedig mindig elegánsnak tartottam. Ezek a levelek meg, imádom a fémes rózsaszínt, a többi is szép átmenetet képez, nem is lehet látni, hogy 4 lakk, hanem csakhogy megy egyik színből a másikba, azt hittem először, valami duokrómmal nyomdáztál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú tényleg,a pulcsiminták :) Na azokat is elő kell majd vadásznom :)
      Nagyon szépek ezek a Mirror lakkok,szuperek nyomdázni,kár,hogy anno nem sikerült megvennem az összeset :/ :(

      Törlés
  2. Szerintem ez a legszebb őszi manikűr amit valaha láttam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszönöm szépen!!! <3

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Nekem is az jutott eszembe, hogy olyan, mintha duokróm nyomdalakkot használtál volna! (-: A lemez nekem is megvan, még tavaly használtam ezt a mintát, pedig olyan szép!

    VálaszTörlés
  4. Sokszor mèg egy színnel is el tudom bénázni a nyomdázást :D négy színnel esélytelen lenne. Csodaszép a minta! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!