2016. október 7., péntek

Lila!!!


Sziasztok!

A China Glaze 2013-ban megjelent Rendezvous with you lakkját hoztam mára.Anno a lakkot egyszer kentem fel,és nem teszett annyira,most előkaptam,kíváncsi voltam milyen hatással lesz rám.

Én és a shimmer lakkok nem ápolunk túl jó barátságot,próbálom és nagyon igyekszem megkedvelni őket....viszont ez most felkenve nagyon szerelem magamon (öregszem).Az alapszíne egy mély lila,ami már-már a feketébe hajlik,foil/shimmer hatása van és két rétegben tökéletesen fed.
Fantasztikus,komolyan teljesen odáig vagyok érte!!!



Mintát rá a Bundle monster BM-XL218 Nails.by.teens lemezről választottam,ilyen damask minta más lemezen is fellelhető (legalábbis hasonló).



A paletta nagyon szuper,tökéletes a minősége a minták pedig elég nagyok,az én körömméretemre is :)





Matt verzióban:




Imádom ezt a lakkot és a mintát,3 napig volt rajtam,a matt felület kezdte megadni magát.
Örülök,hogy anno nem adtam el (megfordult a fejemben),biztos megbántam volna....





Volt már,hogy eladtál egy lakkot és megbántad?
Ez a lakk megvan neked?Ha nincs,kedveled az ilyen foil hatású lakkokat?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Eladni nem nagyon szoktam lakkot, de ajándékoztam már el és lehet, nem kellett volna, mindegy, most már belekalkulálom, hogy változik az ízlésem. CG lakkom viszont nem sok van, az ecsetüket utálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ajándékoztam már el én is lakkot,aztán megbántam :D Tudom,Te annyira nem csíped a CG lakkokat,az ecsete sem a legjobb,számomra a Zoya rosszabb :/
      Örülök,hogy tetszik a mani.Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép ez a lakk!! A képeiden még önmagában viselve is vnagyon jól áll! (-: A matt változata is tetszik sajnos ezért nem kedvelem, mert azért kevesebb ideig lehet viselni, mint a fényes felületeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy tetszik a lakk :)
      Hát sajnos megvan az átka ezeknek a fránya matt lakkoknak,pedig olyan szépek!!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!