2016. október 21., péntek

piCture pOlish-2001


Sziasztok!!!


Idei őszi PP lakkok közül a második általam vásároltat szeretném megmutatni.
Kate a The nailista Shop megálmodója volt ennek a lakknak,amit a 2001:Űrodüsszeia inspirálta.
A lakk világoskék-szürke árnyalat,scattered holóval.Amikor megláttam az üvegben azt hittem,hogy nem fog ez az árnyalat illeni a világos bőrömhöz,felkenve viszont nagyon megtetszett.
2 rétegben fed,gyorsan szárad,kifejezetten tetszik benne a lehelletnyi arany csillogás.







Geometrikus mintát választottam rá,amit a Bundle monster BM-XL218-ről.









Ez a szín csodálatos,eddig ilyen lakkom még nem volt  a készletemben.Próbáltam hozzá hasonló krémet keresni,de ilyen sem bújt meg a fiókomban,szóval örömködöm,hogy megvettem :)




Neked tetszik ez a lakk?

2 megjegyzés :

  1. Nagyon futurisztikus a mintával, tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Most ősszel rákattantam a szürke lakkokra, pedig eddig nagy ívben kerültem őket. Ez is szép, tetszik benne a kékes tónus :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!