2016. október 14., péntek

piCture pOlish-Mossy


Sziasztok!


Nem is olyan régen jelentek meg az új piCture pOlish lakkok,természetesen ezek is collab gyümölcsök,a képek alapján 4 lakk kapásból megtetszett.
Általában a hezitálás és a sok swatchkép után hagyom a dolgot pár napig üllepedni,éreztem nagyon a Mossy az én lakkom,az én színem.Ez olyan mint a már említett Ilnp-Mon amour vagy az Ilnp-Spiced eggnod,szerelem első látásra.
A lakkot Sasshhaaa álmodta meg,eddig ennyire szép zöld lakkot még nem láttam,de lehet picit elfogult vagyok :) ,mivel kedvenc színem a zöld,mind a körmeimen,mind a lakásban ahol élek nagy jelentőséget tulajdonítok neki.
A lakk mohazöld,szórt holóval,ami 2 rétegben fed,telejesen odáig vagyok érte,valószínűleg ez az a lakk,ami ha elfogy tuti újra megveszem.






Nyomdaminta helyett egy water marble került két körmömre,amit fehér lakkal kombináltam.






Teljesen a szerelem,oda meg vissza vagyok érte,nem bírok betelni ezzel a színnel!!!Fantasztikus!!!!!!
Az őszi kollekcióból a Mossy mellé még két színt választottam,amiket hamarosan ki is próbálok majd :)






Neked,hogy tetszik a Mossy?


6 megjegyzés :

  1. Bársonyos mohazöld, tényleg nagyon szép, a water marble kiadja az arany pelyheit. Lehet, a kép csalóka, de én ebben aranyat látok. Mondjuk én a Bridgetben is aranyat láttam, más szerint meg narancssárga. Tetszik nekem is, de még a régi kollekciókon vacillálok, nálam az Autumn is listás. Egyre jobban tetszik a Spiced Eggnog is, bár első reakcióm az volt régen, hogy úgy néz ki, mint amit már egyszer megettek, de most kifejezetten tetszik :) Gondolkodom a megvételén, na így változik az ember ízlése!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is látok benne aranyat,de nem mertem írni,mert a hivatalos oldalon egy szóval sem említették.A Bridgetben is arany van,én is annak látom!
      Az Il etait un vernis-Merlot nem tetszik? Szerintem az csodás őszi árnyalat,nem sok köze van az Autumn-hoz,de csodás lakk.
      Nagyon változik az ízlés,ezért is gondolkozok sokat mielőtt megválok egy lakktól.Lehet jövőre pont tetszeni fog :D

      Törlés
    2. Dehogynem ☺ Az is kell meg a Chardonnay

      Törlés
    3. Remélem nem maradsz le róluk!!!

      Törlés
  2. Annyira nagyon szép ez a lakk!! (-: Én is nagyon örülök, hogy végül megvettem! Szép manikűrt alkottál vele, csodás a water marble. (-: Elsőre én sem nyomdázott manikűrt alkottam vele. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes ez a szín, még nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem... de inkább a tetszik felé hajlok, azt hiszem :P

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!