2016. október 4., kedd

Tüzes manikűr


Sziasztok!



Vasárnap ismét a kezembe akadt a Bridget,érzem,megint piros korszakom élem.
Imádom ezt a lakkot,de nem a kedvenc piros lakkom (pssszt ne áruljátok el senkinek :D ), viszont kedvelem a benne lévő sárgás,picit tüzes színt,ami a következő manikűrt is inspirálta.



Egy double stamping mintát készítettem,a tűz mintát a Bornprettystore Bp-L012 palettáról választottam.
Először egy gradientet készítettem,citrom illetve narancssárga nyomdalakkokkal,majd erre feketével is nyomdáztam a lángokat.
Az összhatás nekem nagyon tetszik,ez az első olyan double stamping,amivel elégedett vagyok.






A nyomdapalettát ITT elérhetitek BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok.





Hogy tetszik ez a manikűr? 
Bridget hogy tetszik?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon illik a Bridgethez a tüzes minta :) Csodás a mani, mint mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Nagyon nagyon tetszik ez is,hibátlan ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Csodálatos lett szerintem is! Tényleg nagyon jól sikerült a dupla nyomda. Nekem autók jutnak eszembe róla, ott is használták ezt a tüzes mintát. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg :D Ez eszembe sem jutott :D
      Szuper,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!