2016. október 11., kedd

Water marble és Double stamping


Sziasztok!


Korábban,amikor jó napom volt,kísérletezgettem egy nem szokványos Water marble mintával.Sokszor említettem már,nálam a lakkozás nagyon kedvfüggő,a water marble méginkább,ha elsőre nem megy muszáj hanyagolnom az egészet.A kisujjamon lévő mintát kétszer készítettem el,elsőre borzalmasan nézett ki :D De megérte a vele való pepecselés.

Nem tudom ennek a mintának van-e valami spéci neve,mindenesetre nagyon tetszik,ötletesnek találom.Legjobban a mutatóujjamon lévő minta sikerült!!!!

Csak és kizárólag China Glaze lakkokat használta fel (a neveket nem írtam fel,de ha valaki óhatatlan vágyat érez,hogy megtudja őket,kommenteljen ). :)



Dupla minta került rá,először a Ya qin an fekete nyomdázólakkját használtam,majd a Color club-Angel kiss lakkjával került rá egy holó réteg is.



Erősebb megvilágításban



A mintát a Hehe 091-ról vettem, a water marbléhoz a Whatsupnails Pure color 7 Water marble tools-t használtam :)


A Harunouta oldalon a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok :)





Hogy tetszik ez a manikűr? :)

4 megjegyzés :

  1. Fantasztikus!! Nekem a sima water marble is tetszett már, na de nyomdával!! Nagyon jól sikerült mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Egyszerűen csodás lett!! Nagyon tetszik, a színek is szuperek. Nekem is tetszik nyomda nélkül is, de nyomdával lett nagyon különleges! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!