2016. november 30., szerda

Bornprettystore palettával készült manikűrök


Sziasztok!


Az elmúlt időszakban előkaptam pár Bornprettystore palettát,amikkel egy adagra való manikűrt készítettem.
Mivel felesleges lenne külön posztban kiraknom őket,egyben ma erre sort is kerítek.



Az első manikűr egy double stamping (most per pill ezt a manikűrt hordom),az alaplakk a Colors By Llarowe-Kindness ami a Rainbow Connection Exc.lakkja.Nos,még mindig imádom ezt a lakkot/színt,egész nap a körmeimet nézegetem.Erre egy dupla nyomdázás került,a Bp-L018-as lemezről vettem a tollas mintát,először a fehér mintát nyomdáztam fel,majd egy kikevert zöld lakkal a második tollas réteget.






Következő manikűr mintáját is erről a palettáról választottam.Régóta nem használtam az A-England lakkjaimat így most előkaptam a Princess sabra,Saint George és a Dragon lakkokat.Először felkentem egy réteg Princess Sabrát,majd a körmöm végére 4 díszítőcsíkot ragasztottam,majd erre került egy gradient a fent leírt lakkokkal.Óvatosan lehúztam a csíkokat,és a megmaradt helyre egy cikk-cakk mintát nyomdáztam.







A Bpx-L009 Kaleidoscope lemezt tesztre kaptam,nem volt nehéz tesztelni ezt a lemezt 😍 Próbáltam kicsit színesebb alapot használni,ami a Color Club-For you lakkja,egy fehér alapszínű,és mindenféle színű glittereket tartalmaz.Bevallom el is felejtettem már ezt a lakkot,mivel bepakoltam az új Helmerembe,akkor került a kezembe,félretettem,hogy majd felkenem egyszer...Meglepő módon még mindig nagyon tetszik ez a lakk,vidám,igazán színes,két rétegben is szuper módon fed.







Mivel lassan már december,elkezdtem gondolkozni mindenféle ünnpei,Karácsonyos manikűrökben.Ez ihlette ezt a manikűrt,aminek inkább pulcsiszerű hatása van,mindenesetre nekem nagyon tetszik :)

A Celebration BPX-L008 palettát is tesztre kaptam,leginkább a szarvas, a hópelyhek a hóember tetszik.

Két lakkot használtam fel a nyomdamintához,Spell Polish-Into the woods és a Widow's walk,amiket decals formájában helyeztem fel a körmeimre.






Még egy manikűrt készítettem ezzel a lemezzel,a glitteres csodalakkot már használtam tavaly,akkor is egy télis manikűrhöz,szóval idén sem maradhat el a holóval nyomdázott látványa.Ez a glitteres csodalakk (én így hívom),a P2-Go dangerous!,a gyűrűusujjamra a Color Club-Angel kiss és az Over the moon gradientje került.Erre a körmömre feketével nyomdáztam a szarvast,a többire egy holó gradientes mintákat készítetten(Color club-Angel kiss,Over the moon,Eternal beauty).





 


Két virágos manit is készítettem.Az elsőhöz egy fekete alapot használtam,a virágmintát a BP-L046 palettáról választottam,majd a Colour Alike-516,517,503 lakkjával töltöttem ki.





A másik mintát is erről a palettáról választottam,itt egy radial gradientet készítettem a Cupcake Polish-Cocoon,Time to fly és a Berry good looking lakkjaival.









10 megjegyzés :

  1. Egyszerűen fantasztikusak ezek a manikűrök, mind egytől egyig!! És úgy látom, azért találtál ötletet a Cocoon felhasználására is! ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt a Cocoon-nak beépülnie :D Amúgy is a többi két lakk mellett nem olyan csúnya a színe :) Persze a nyomdaminta is dobott rajta sokat.
      Örülök,hogy tetszik a többi manikűr is,köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. A fekete alapon rózsás kivételével mindegyik nagyon tetszik, gyönyörűek lettek. Az elején azt hittem, hogy azt fogom írni, a tollas tetszett a legjobban, de ahogy görgettem lefelé, egyre mélyebbről kellett felszednem az állam. Imádom a manikűrjeidet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Ciska,köszönöm szépen :)

      Törlés
  3. Mennyi manikűr! Mindegyik nagyon tetszik, egyik szebb, mint a másik! A zöld átmenetes és a piros-zöld különösen tetszik. Nagyon jók a paletták is, na de hát nem sokan tudnak ilyeneket alkotni velük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy éreztem,teljesen felesleges lenne egyesével kirakni őket.Én kifejezetten szeretem az olyan posztokat,ahol több manikűr,vagy lakk van tesztelve :)
      Örülök,hogy neked is tetszettek a manikűrök,köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Csodálatosan szép manikűrök, azt hiszem nyugodtan elismerhetem, nem ismerek nálad kreatívabban, esztétikusabban nyomdázó embert. Elképesztő, mit ki tudsz hozni ebből a technikából, a színekkel, effektekkel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nagyon kedves vagy!!!Örülök,hogy tetszenek a manikűrök!!!

      Törlés
  5. Elképesztően szépek! Olyan nehezen választok kedcencet belőlük... talán a gradient szarvasos és a Cocoon lilával most a favorit. És zöldek. Azok mindenféleképp! :-D Imádom az alkotásaidat, a számomra olykor szokatlan, de tökéletes színpárosításokat ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy neked is tetszenek a manikűrök :)
      Néha próbálok nem szokásos manikat készíteni,tudod a "normálisak unalmasak" talán ezért is :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!