2016. november 11., péntek

Colors By Llarowe-Rainbow Connection Exclusive


Sziasztok!


Ma 3 nagyon különleges lakkról írnék pár sort,amiket a napokban kaptam meg.
Múlt héten jelentek meg ezek a CBL lakkok,mégpedig a Rainbow connection oldalával karöltve készültek el.Az oldalt már régóta nézegettem,a veszedelmesen drága posta mindig eltántorított,hogy rendeljek az oldalról.
Amikor megláttam ezt a csodálatos 3 CBL Exclusive lakkot,azonnal "tettestársat" kerestem magamnak (féltem hogy lemaradok róluk),az egyik barátnőm bevonásával rendeltünk,így szerencsére feleződött a posta.
A lakkokat hamar megkaptam,futárral 2 munkanap volt,szuper bubis csomaglás,abszolút csillagos ötös az oldalnak.





Kindness,ez a lakk volt az,amit elsőnek kiszemeltem magamnak.Csodálatosan szép mohazöld,telis teli pelyhekkel,kapott egy csiper shimmert,ami szerintem nem zavaró,sőt ad egy kis pluszt a lakknak.
2 régeteget és fedőlakkot használtam,ITT elérhető.

Idén a Picture Polish Mossy volt az álom zöld lakkom,ez a CBL simán kiütötte a nyeregből.







Whatsupnails A002 Classy and Sassy palettáról választottam mintákat,szuper ez a paletta nagyon tetszik!!!







Temperance instant ősz!!!!Mesés barna holó,amiben nincs shimmer,viszont barna pelyhek annál inkább!!!

2 réteg plusz fedőlakkot használtam!ITT elérhető.









Yours Cosmetic Modern Geometry nyomdapalettáról választottam egy mintát,amit gradient formájában nyomdáztam a körömlakkra.
A nyomdapalettát tesztre kaptam,szuper a minősége,a minták nagyon nagyok,a paletta ma egészen pici.







Humility egy erősebb tónusú lila,ebben is pelyhek vanak,mégpedig kékes-zöldes,shimmer is picit,amit erősebb fénynél lehet leginkább látni.
2 réteg plusz fedőlakkot használtam.






Fake water marble mitna került rá,amit egy világosszürke nyomdalakkal nyomdáztam és a Sugar Bubbles SB047 palettáról választottam.







Mind a három lakkért odáig meg vissza vagyok,nagyon jó vásárlásnak érzem.
A Kindness abszolút idei év favoritja,a Temperance is teljesen elvarázsolt,főleg,hogy idén nagy kutatásban voltam egy csodaszép barna lakk után (azt hiszem megvan az igazi),a Humility is tetszik a maga nemében,őt is nagyon különlegesnek vélem a pelyhekkel.





Neked melyik lakk tetszik?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép mind, minta nélkül is, persze a zöld a kedvenc. A barna meg ahhoz képest, hogy barna, tetszik, bár szerintem bármilyen szín jöhet nekem, ami pelyhes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj a zöld egy szívrabló!!!Amúgy nem hiszed el,eleinte nem tetszettek ezek a pelyhes holó lakkok,aztán megvettem Edina két Cbl lakkját,ott lettem igazán szerelmes ezekbe.
      A barna tényleg nagyon szép árnyalat,szerintem a szívem mélyén idén ilyen barna lakkra vágytam,komolyan annyira őszies a hangulata.

      Törlés
  2. Ahogy nézegetem, nekem is a zöld a favorit, de persze mind a három lakk gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. Mind a három lakk olyan gyönyörű! (-:

    VálaszTörlés
  4. Az a lilaaa! *.* Nekem önmagában is tetszik, de a minta is sokat dob rajta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!