2016. november 4., péntek

Kiko 703 Magnetic


Sziasztok!



Mostanában elég nagy sikernek örvendenek a mágneses lakkok,lassan mindenféle márkában fellelhetőek.
Készletemben csak Kiko és egy másik márka mágneses lakkja taláható meg,de nem bánom,úgy gondolom jövőre már senki sem fog ezek a lakkok után kapkodni.

A Kiko 703 Wine red,egy szép pirosas árnyalat,fekete alapra kentem fel két rétegben.Majd a 03 Swirl mágnest használtam hozzá.
Tetszik ez a fajta örvényszerű minta, a mágnest elég közel kell a körömhöz tartani,hogy érdemleges eredményt érjünk el vele.





Hálós mintát nyomdáztam rá,elég 3d hatása lett a manikűrnek.
A mintát a Hehe 018 palettról választottam.






Kedveltem ezt a manikűrt,tetszik ez a fajta hálós minta.
A manikűrt 4 napig viseltem,meglepően jól bírta a Kiko,szóval csillagos ötös neki :)

Hehe paletta ITT elérhető,az MDOT10 kóddal 10% kedvezmény is van teljes árú termékekre :)



Kedveled a mágneses lakkokat??



6 megjegyzés :

  1. Tényleg olyan, mintha lebegne felette a háló :) Nekem nincs mágneses lakkom, valahogy nem vonz, de máson tetszik, selyem hatása van. Hogy csináltál örvény mintát, mindenhol csak egyenes mintákat láttam még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiko 03 Swirl mágnessel :) Anno volt a Kiko-nak 3 féle mágnese,vonalas,az örvény és csillag alakú.
      De ha itt megnézed,már elég sok fajta létezik,legutóbb mágnes tollat szereztem be,azzal mindeféle mintát lehet már készíteni :D
      http://www.bornprettystore.com/magical-magnet-board-eyes-polish-manicure-nail-tool-p-35206.html

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a szín és jól néz ki igy meg mágnesezve. Nekem nincs mágneses lakkom és szerintem nem is lesz,mert hamar lecseng majd ez az örület. A manikűröd nagyon szép lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,én is így gondolom ahogy Te.Anno ezeket még nyomdázáshoz vettem,most hogy bejött ez az őrület,gondoltam kihasználom ami aktuális a dolog :)

      Törlés
  3. Csodás színe van ennek a lakknak!! (-: A manikűr is nagyon szép lett, nekem tetszik nyomda nélkül is. Nyomdázva tényleg érdekes hatást értél el vele, úgy is nagyon szuper. (-:

    VálaszTörlés
  4. I have 5-6 magnetic nail polishes, but I'm afraid that they "sleep" somewhere in my nail polish drawers... when I see manicures like your manicure, I wish to find them and make a nice magnetic nail polish manicure again! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!