2016. november 2., szerda

Spell Polish-Into the woods



Sziasztok!!!


9 Spell Polish lakk,őszi kollekcióban jelenik majd meg,ami az Into the woods nevet kapta.

A lakkokat az őszi színe inspirálták,a poszt végén felfedem az én kedvenceimet.




Into the woods egy sötét lineár holó lakk,2 rétegben fed,sajnos elég komolyan befogta a körmöm,az alaplakk ellenére is.
2 réteg plusz fedőlakk





Creative Shop 23 palettáról választottam egy virágos mintát,és a Ya qin an 13-as világoszöld lakkjával nyomdáztam.








Golden Axe egy csodálatosan szép multikróm arany lakk,ezüst pelyhekkel.Először az üvegben olyan semmilyen érzésem volt vele szemben,de amikor felkentem a lélegzetem is elállt.Ilyen szép lakkot eddig nem láttam,imádtam magamon,annak ellenére,hogy nem igazán kedvelem az arany lakkokat.Olyan mélysége van,hogy nem bírtam levenni róla a szemem. 2 réteg plusz fedőlakk





Fab ur nails Fun 17-ről választottam a mintát,és Ya qin an fekete nyomdalakkal nyomdáztam.







Abandoned treehouse egy burgundi barna krém amiben arany és multikróm pelyhek vannak.
2 rétegben tökéletesen fed,nagyon különleges lakknak éreztem.
Korábban már említettem,hogy ebben az évszakban kedvelem a barna lakkokat,nos ez az egyik idei kedvencem!!!!




Fab ur nails Fun 17-ről választottam a mintát,a pontokat pontozóval készítettem.







Raven's Kraa egy igazi glitter bomba,hozzá lehúzható alaplakkot használtam.3 rétegben fed,erre muszáj a fedőlakk,mert pinkes,lilás narancs,arany,fekete holó glitterek érdessé teszik a felületét.





Bp-045-ről választottam két csipkés mintát.




Tangled Trees egy páfrányzöld krém lakk pink shimmerrel és multikróm pelyhekkel.
2 réteg és fedőlakkot használtam.
Mivel kedvelem a zöld lakkokat,ezt is nagyon magaménak érzem,különleges a pelyhekkel.






Yours cosmetics-Butterfly baby palettáról választottam ki a mintákat.



Queen Adeline egy sötétebb levendula lila világos lila és arany pelyhekkel.
2 réteg plusz fedőlakkot használtam.






Water declas-t használtam, BLE894 számút.







True warriors egy meggy piros lineár holó,2 réteg plusz fedőlakkot használtam.






 Creative shop 22 palettát használtam,egy duoble stamping mintát.







Foggy windows egy világos barna krém lakk,lilás shimmerrel és réz mikróglitterrel.

2 réteg plusz fedőlakk.





Yours cosmetic-Fabulous fall palettáról vettem a mintákat,először színes lakkokal nyomdáztam,majd a körvonalat fekete lakkal.






Magical Roots egy fukszia duochrome szürke pelyhekkel.
2 réteg és fedőlakk.




 Sugar Bubbles Sb 018-ról nyomdáztam két mintát.





Abszolút kedvencem a Golden Axe,True warriors,Into the woods,Queen Adeline,és a Abadoned Treehouse.

A lakkok november 11.-én lesznek elérhetőek Spell polish oldalán.




Neked melyik lakk tetszik?

7 megjegyzés :

  1. Az Abandoned Treehouse, Tangled Trees, Queen Adeline, True Warriors tetszenek a legjobban. Érdsekes, az ilyen nagyon glittereseket nem kedvelem, de a manikűrök közül imádom, amit a Raven's Kraa lakkal alkottál!! egyébként mindegyik mani nagyon-nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy tetszenek :)
      A Raven's Kraa lemosás borzalmas volt :D Minden a glitterben úszott.Pedig az alap koncepció nem lenne rossz,de túl sok a glitter benne-szerintem :)

      Törlés
    2. Az alap koncepcoó nem, nekem nem is ellenségem a glitter, csak sokszor túl vastagak ezek a lakkok, egy réteg fedőlakk után is kiáll a glitter..... És persze a lemosás. :D

      Törlés
  2. ez a kollekció a szívembe lopta magát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Manna,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Hú, hát ezek mind nagyon szépek, főleg a mintákkal. Még a Foggy windows is a levelekkel, pedig önmagában annyira nem tetszik. Piros és zöld, a kedvenc színeim, meg a lila is szép. A sokglitteres annyira nem tetszik, de a True warriors, hm, talán az a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. True Warriors tényleg nagyon szép,árnyéban totálisan narancsságra volt.
      Örülök,hogy neked is tetszenek a manikűrök,köszönöm szépen :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!