2016. december 24., szombat

Boldog Karácsonyt!!!


Sziasztok!!


Egy Karácsonyi manikűrt hoztam nektek mára,nagyon nagy valószínűséggel őt fogom újra elkészíteni ma este.😇

A középső és a hüvelykujjamra került a Cirque-Garnet,a többire egy fehér alap,ami a China Glaze-Snow volt majd erre egy/két réteg Nicole by Opi-Sing you like a bee ami egy fehér alapú arany shimmeres lakk,számomra abszolút instant Karácsony!

A Garnetre egy dupla nyomdázással került egy fenyőfa amit a Sugar Bubbles-SBS11 palettáról választottam,a Nicole by Opi lakkokra csak a köröm végére nyomdáztam.A mintát az Überchic 6-02 palettáról választottam,ezt a Laura Clauvi-Gold nyomdázólakkval készítettem el,és a Garnettel töltöttem ki.











Kívánok nektek és családotoknak Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket!!!



2 megjegyzés :

  1. Nagyon elegáns, ez a fehér fagyos lakk is fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép és elegáns, én is örömmel viselném :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!