2016. december 6., kedd

Bornprettystore-Gigantic clear jelly stamper-Teszt


Sziasztok!


Legutóbbi BPS csomagomban lapult egy Gigantikus nyomdázó,amit tegnap  teszteltem.

Egy nagyon cuki kis dobozban érkezik,mellé kapunk két lehuzó kártyát is.A nyomdázó átlátszó,mint maga a tartó mint pedig a párna,amit egy fólia védett.A fólia lehúzása után egy igen ragacsos,mégis nagyon puha nyomdázót kaptunk.



A mérete:12x5x1.5cm és kemény 120gramm!!
Alaplakkom a Cirque-Dioptase volt,jaj ez a lakk gyönyörű!!Két rétegben fed,imádom a pelyheket benne!





Olyan palettát kerestem ami teli mintás,így esett a választásom,a BPS-L008 palettára,plusz ideje kicsit téliesebb manikat készíteni.

Hozzá egy jóóó adag Ya qin an világosszürke nyomdalakkot használtam.Persze először nem felejtettem el latexet használni a bőrömre.


A mintákat elég jól felvette a nyomdázó,itt-ott azért hiányosak,gondolom kicsit több nyomdalakkot kellett volna használnom.
A körmöm egyesével belenyomtam a nekem tetsző részbe.El kell mondjam,hogy szuper puha a párna,görgetni sem kellett a körmöm,simán belesüppedt!!




És a végeredmény fedőlakkal:







Nagyon érdekesnek találtam ezt a párnát,de én nem igazán találom hasznosnak.Eléggé sietni kell,mert a lakk hamar szárad a párnán,valójában nem igazán lehet spórolni a  nyomdalakkal 🙈. Persze ez is ízlések és pofonok dolog,én szépen elcsomagoltam és ment a fiókba pihenni :)

A párna ha felkeltette az érdeklődéseket ITT elérhető és a BBB10 kóddal 10% kedvezény is jár teljes árú termékekre.










Neked hogy tetszik ez a gigantikus nyomdázó?





10 megjegyzés :

  1. Nem nagyon. Főleg, amit írtál, hogy sietni kell vele és le kell kenni az egész lemezt. Na most ez elég kevés nyomdalemeznél működik, csak az ilyen összefüggőknél többnyire. A manikűr csodálatos, ez a kollekció meg mesés, egytől egyig tetszenek a lakkok, én a pirosat vettem meg, de ha hamarabb látom a képet, a kék sem maradt volna ki. Meg a fekete is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 4 lakkot vettem meg a kollekcióból,a Garnet szerelemlakk,azt hiszem ő lesz rajtam Karácsonykor.Egyedül a nude (??) és a menta volt amire nem tartottam igény :)
      Nekem elég kevés összefüggő mintás lemezem van,nyomdalakkot sem igazán szeretek pazarolni,szóval mókás találmány,de én megvenni nem venném meg :D

      Törlés
    2. Nálam is a Garnet lesz a karácsonyi lakk, de sajnálok rá nyomdázni, meglátjuk, még mi lesz, ilyenkor még kevesebb az időm, mint általában. A barackos és a menta szerintem sem olyan jók, mint a többi, de ha hozzámvágnák, elfogadnám :)

      Törlés
    3. A mentát és a barackos lakkot nem éreztem annyira must have darabnak....De a Tanzanite egyszerűen fantasztikus,a Garnet meg megáll az ütő bennem!!!!Fantasztikusak!!

      Törlés
  2. szerintem nagyon viccesek ezek az óriási párnák, én nem igen találtam még hasznos funkciót, de lehet valakinek jó valamire :D latexból melyiket használod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg mókás :D Sok haszontalan dolog létezik,de ahogy Te is írtad,lehet valakinek pont ez a hasznos.
      A képen a BPS mini büdös latexe van,utolsó cseppeket kentem fel.Nagyon jól működik,de kegyetlen szaga van,amúgy meg a Bundle Monster latexe a kedvencem,szagtalan és pikk-pakk egyben lejön,hamar is szárad,ellenben ez a büdi latex néha beragadt a cuticle alá,és nehéz kipecázni :)

      Törlés
    2. Ezt a cuticle-témát én is tapasztaltam. \-: Sokszor csak fogpiszkálóval lehet kikaparni.

      Törlés
  3. Tényleg elég vicces egy ilyen párna. Egyedül amit szimpatikusnak találok a leírásban, hogy nagyon puha és ragacsos. :D Nálam valahogy ezek jöttek be, de ezért nem fogom megvenni......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj, igen, én erre használom a rózsafa pálcika hegyes végét.

      Törlés
    2. Én is rózsafát használok,és még vattát is tekerek rá :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!