2016. december 29., csütörtök

Cirque-Ambrosia


Sziasztok!



Cirque Holiday kollekcióban jelent meg az Ambriosia,ami szerencsére nem limitált darab,szóval ha esetleg szemeztetek vele és nem sikerült megvenni,nincs ok a pánikra,mert állandó darab lesz.
Oxblood piros lévén az elő képeken még látatlanban is belopta magát a szívembe.A lakkokat (Winter bloom) promóképek alapján rendeltem elő,ami lutri,mert akár jóóó nagy csalódás is érhet.Oké,a Cirque kevés alkalommal lő mellé,de benne volt a pakliban. A lakk 2 réteges,nem fogta be a köröm,a minősége sem rossz.






Pont ez a fajta lakk az amit nem szabad elrontani nyomdázással,hát én mégis megtettem :)
A Winstonia W205 palttáról vettem egy vonalas mintát,nem kell a lakkra,sokkal szebb önmagában de azért megmutatom nektek :)






Ambrosia egyik kedvenc Cirque lakkom lett,nem sok van,de azok közül ő utána fogok nyúlni elsőként :)





Tetszik az Ambrosia?

9 megjegyzés :

  1. Very nice post
    Happy new Year.
    http://www.melodyjacob.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much.And Happy New year you too :)

      Törlés
  2. Jaj de nagyon gyönyörű és mennyire az én színem! *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon!! Még csak egy Cirque lakkom van, de mivel így is sok lakkom van, ezért most már csak különlegeset fogok venni és alkalomra. A Garnet is kellemes meglepetés volt, hogy nem úsztam pirosban a lemosáskor :)
    Gyönyörű ez a szín, hát én úgy vagyok a lakkokkal, hogy amikor még új, akkor örülök neki minta nélkül, de később már kell rá minta :) Szép a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad meddig bírta a Garnet?Olvastam,hogy sok lánynál már másnap elkezdett lepattogni :/.

      Törlés
    2. Moyra gel look fedőlakkal a 3. napon mostam le, csak a széle kopott meg, bírta volna még, de Seche Vite-tel bizony lepattant két nap után, de akkor nem kíméltem. Két teljes napot bír, szerintem nem rosszabb tartósságra más lakknál.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!