2016. december 2., péntek

Egyiptomi manikűr


Sziasztok!



Imádom az egyiptomi mintákat!!
Szinte minden évben készítek pár ilyen manikűrt,erre korábban kerítettem sort,bevallom idén ez lett az egyik kedvenc manikűröm.

A történet úgy kezdődött,hogy választhattam 4 lemezt a Whatsupnails oldalról,a B001-Middle Estern Vibes volt az egyik.A minták nagyon tetszenek,a paletta nagyon szuper,jól kidolgozottak a minták.
A minták mérete 15mmx12mm,és 12 mintát tartalmaz a paletta.




Sokat gondokoztam milyen legyen az alapszín.Először egy arany Colour Alike lakkot akartam felhasználni,aztán nem igazán tetszett felkenve,így lemostam.A Spell Polish-Golden axe azt hiszem tökéletes választás volt!!!
A mintákat fekete nyomdalakkal nyomdáztam fel,majd az Opi matt fedőlakkját használtam rá,és bummmm! szerelem💖💖
Alig akartam lemosni a manikűrt,már eléggé megkopott a vége,és akkor fájó szívvel,de elbúcsúztam tőle...












Kérdésem:Kedveled az egyiptomi mintákat?

3 megjegyzés :

  1. Nem nagyon :) Bár van egy zöld és egy sárga porcelán bögrém fekete-arany mintákkal, nagyon szépek, anyós hozta Egyiptomból, mindig azokból kávézok. A mani viszont megbabonázott, ez az arany lakk a mintákkal fantasztikus, de hát ehhez ilyen körmök kellenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm szépen :) A Golden Axe nagyon szép kis arany lakk,viszont nekem elég tömény önmagában.Szerintem pont tökéletes az egyiptomi manihoz :)

      Törlés
  2. Nice stamping plate and very impressive manicure! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!