2016. december 15., csütörtök

Fagyos


Sziasztok!



Nagyon nem kedvelem a telet,de nincs mit tenni ez van,alkalmazkodni kell hozzá.Viszont amit a természet produkál ilyenkor mesés,hisz' minden évszakban van valami fenséges,ami akár nail art-ra is ösztökélhet.

Ezt a manikűrt egy fagyos hideg borongós reggel inspirálta,és ezt a fagyos hangulatot akartam átadni.
Mivel az Opi lakkjaimat elég régen használtam,így esett két kék lakkra a választásom.A mutató kis és hüvelykujjamon a He blue it this time! van,amit az én körömágybőröm annyira nem kedvel,és szépen elszínezi azt.Középső és a gyűrűsujjamra egy fehér alap került,majd a He blue it this time! és a Dining al frisco lakkok mixét vittem fel legyezőecsettel.A mintát a Konad M 73-ról választottam.








Tetszik ez a manikűr vagy felejtős?

4 megjegyzés :

  1. De szép! Nekem is van legyezőecsetem, de még sosem használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem igazán,van egy csomó ecsetem,és csak ide-oda pakolom őket :/

      Törlés
  2. Very interesting manicure, I love the colour combination! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!