2016. december 13., kedd

Karácsonyi manikűr


Sziasztok!


Végre egy Karácsonyi manikűr.Bevallom elég sokat készítettem már ebben a hónapban,egyenlőre nem tudom mennyi fog kikerülni még a blogra...Ebben a hónapban ajánlom az Instagram-om,sokkal több Karis manikűrt rakok ki oda (próbálom utolérni magam)

Piros és zöld párost szerettem volna készíteni,de féltem,hogy a sötétebb zöldön a piros nem fog látszani.A Sinfulcolors-Exotic green lakkja jónak bizonyult,Ya qin an piros (a lakknak amúgy rózsa illata van,fura de nagyon tetszik) nyomdalakkal nyomdáztam terítő mintát amit a Héhé 028 palettáról választottam.A piros sokkal élénkebb mint a képen (már szinte bordós).
Az egészre mézi illetve szarvas került,ezek mind vinyls-ek,nagyon könnyű volt őket használni.
Mindkét mintához egy kevert világosbarna lakkot használtam,majd pontozóval készítettem a mézinek szájat és gombokat.







A manikűrt 3 napig viseltem,jó buli volt,mindenki megnézte (amúgy van hasonló mintás nadrágom ahhoz nagyon passzolt ).


Neked hogy tetszik ez a manikűr?

3 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, vidám manikűr :) A plédminta önmagában még nekem is menne talán, bár sosem próbáltam, pedig van is hozzá nyomdalemezem. Annyira jók ezek a színek!

    VálaszTörlés
  2. Jajjj ez nagyon kis hangulatos lett. :)

    VálaszTörlés
  3. De nagyon jó! (-: Szuper, hogy nem az a megszokott karácsonyi manikűr, nekem nagyon tetszik. Éppen most én is pléd mintát viselek, de csak egy ujjon. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!