2016. december 1., csütörtök

Lina Nail Art Supplies-Teszt 2.


Sziasztok!


Elérkeztünk a másik két Lina nail art supplies nyomdapaletta tesztjéhez.
Az első tesztet ITT olvashatjátok.

A lemezeket elég későn kaptam meg,amit nagyon sajnáltam,mivel választottam a tesztelendő lemezek közé egy Halloweenest,szerettem volna November elején használni,át ez nem jött össze 😅😂.


A Spookilicious 01 ettől függetlenül azért kihasználható,a koponyák,és a zombik miatt is (már aki kedveli ezeket a mintákat),én csak egyetlen egy manikűrhöz használtam fel.




Az alap a China Glaze-Don't let the dead bit hússzínű glitteres lakkja volt,amit 3 rétegben kentem fel,majd erre nyomdáztam a zombikat :)







A másik paletta amit választottam a Make your mark 02,ő is nagy kedvencem.
Vele két manikűrt készítettem,de sok terv van még fejben,idő hiányában most sajnos csak ennyire futotta.




A mutató és a kisujjamra drip marble szerű mintát képzeltem el,a Colour Alike-537,536,535 lakkokat a szilikonlapra csepegtettem,egy nyomdpárnát nyomtam a cseppekbe majd ezt felnyomdáztam a körmömre.Ezután egy pontozóval mindenféle hullámokat rajzoltam bele.
A többi körömre egy fehér alapot használtam,majd a fent említett Colour Alike lakkokkal nyomdáztam egy fröccsenés szerű mintát.





Az utolsó manikűrnél a Cadillacquer-Devil volt az alap,hát ez a lakk még mindig WOOOW.



Mivel arany színnel szerettem volna nyomdázni rá,a kezembe akadt a BPS arany nyomdázólakkja,hát ez elég nagy csalódás.Üvegben nagyon szép,nyomdázva siralmas sárga,nem tetszik.A végeredményen sajnos még a mattítás sem segített...😫😪








Korábban már említettem,hogy ajánlom ezeket a palettákat,most s csak ezt tudom írni.
Szuperek a minták,mindegyik jól kidolgozott!!



Az MDOLLASNAILS15 kóddal 15% kedvezményt is kaptok😍






Tetszik valamelyik lemez innen?

1 megjegyzés :

  1. Mindegyik paletta nekem is tetszik, egyáltalán nincs Halloweenes lemezem. Jaj ez az első mani, hát nagyon hatásos. A szürke lakk meg annyira szép, kár rá nyomdázni :) Nem rossz a sárga lakk, csak hát sárga nem arany :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!