2016. december 16., péntek

Régen elfeledett lakk...


Sziasztok!



Egy nagyon régi Catrice lakkot kentem fel a napokban.Én eléggé hadakozok a copper lakkok ellen,valamiért az elmém és a szemem képtelen ezt a lakkot elfogadni,úgy tűnik az elméletem kezd dugába dőlni.
Amikor a Catrice-Bring me terra copper! a kezembe akadt,azon gondolkoztam miért és mikor is vettem meg ezt a lakkot?!Ha jól emlékszem talán egyszer kentem fel,majd a fiók legmélyére elsüllyesztettem...
Felkenés után önmagában is nagyon tetszett,de kentem rá egy réteg ILNP-My private rainbow (x)- et amit szinte minden lakkra kennék😍😍




A Fab ur nails Fun20-ról választottam egy mintát,fekete nyomdalakkal nyomdáztam.





Odáig meg vissza voltam ezért a maniért,a Catrice is jól bírta rajtam,3 nap után mostam le,mert valami újra vágytam.
Az biztos,hogy mostanában belemerültem a copper lakkok vadászatába :)




Neked tetszenek a copper lakkok?
Van kedvenced?

4 megjegyzés :

  1. Hű, mintha az ezeregy éjszaka meséje kelne életre! *.* Csodaszép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mani! Önmagában nekem sem tetszik annyira ez a lakk, na de a fekete mintával csodás! Remekül kihozza a színét.

    VálaszTörlés
  3. nem bírom a copper lakkokat, de ez a mani nagyon karácsonyi lett, csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! *.* Nekem nincs sok copper lakkom, pedig tetszenek, viszont van egy saját keverésű a felső polcomon, ami nagyon klassz lett(Neptun Copper) :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!