2017. január 31., kedd

A szarvas!


Sziasztok!!


Korábban, még Karácsony körül belefutottam egy szarvasos párnába az egyik üzetben. Imádtam, teljesen megfogott a minta, és az, hogy szarvasminta mellé geometria is társult.
Gondoltam mindkét mintám van, megvalósítom a körmeimen.
A párna citromságra volt, én inkább a naracsonsabb szín felé hajlottam, valahogy még picit korainak érzem a rikító citromságát...

Alapszínem a Kiko 356 volt, aminek sárgadinnye színe van. Nagyon tetszik, jó minőségű, két rétegben tökéletesen fed.
A középső körömre került a szarvas, amit a Cici&Sisi Happy Reindeer palettról választottam, a geo mintát pedig a Hehe 003-ról. Az egészre egy réteg Ilnp- My private rainbow (x) került, valójában minden azaz MINDEN manikűrömre ezt kenném.👀







A manikűrt 4 napig viseltem, sajnáltam lemosni, de muszáj volt....:)




Hogy tetszik ez a manikűr???
Viselted volna te is, vagy inkább nem?!


12 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. nekem nagyon bejön a mani, bár én más színkombinációban csináltam volna, mert a narancssárgát nem bírom annyira :)

    VálaszTörlés
  3. wow, eddig ez az egyik legjobb manikűr, amit idén láttam, a színek, a minták, mind-mind tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen :) Nagyon jól esik amit írtál!!

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, így ahogy van! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Extra! I like untypical colors you choose for this mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much. I'm so glad you like it :)

      Törlés
  6. Nagyon jó! Nem vagyok szarvasmániás, de ezzel a sárga árnyalattal nagyon tetszik, szerintem havas hatása van a holo miatt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Hát, ah őszinte akarok lenni, mindenre az Ilnp-t kenném, ha holo, ha krém!!! Annyira szép ez a fedőlakk, pedig fedőlakkért nem szoktam kiadni többezret, de ez úgy érzem jó vásárlás volt :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!