2017. január 24., kedd

Cadillacquer- The Truth About Unicorns


Sziasztok!


Elég régen kentem fel a Cadillacquer lakkokat, és behúnyt szemmel válaszottam ki egyet. Ő a The Truth About Unicorns, szerintem jól választottam, a Banshee kollekció egyik kedvenc lakkja 😊.

Nagyon világos levendula színe van, pink helyhes, és különböző nagyságú holo glitteret tartalmaz. Erre lila nyomdalakkal nyomdáztam vonalakat, amit a Lina Nail art supplies- Make your mark 01-es palettáról válaszottam ki. A középső körmömre került egy rózsa, a Pueen duoble fun 01 palettáról vettem, a végén egy kis csillámot is kapott.






Kedveltem ezt a manikűrt, talán a rózsát kicsit nagynak találom így visszanézve a képeket, magamon ez annyira nem is tűnt fel. Mindenesetre a lakk nagyon szuper, 3 napig simán bírta kopás nélkül :)




Tetszik ez a manikűr?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, főleg mintával!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik. :D De azt hiszem nem meglepő, színből kiindulva.. A palettára rá is kerestem, nagyon szuper! Szerintem jól mutat a rózsa így, ahogy van. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , gondoltam, ez a te színed :)
      Szuper a Pueen lemez, még úgy nyertem Instán :)
      Örülök, hogy neked is tetszik a manikűr, köszönöm szépen :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!