2017. január 19., csütörtök

Cirque-Smoky quartz


Sziasztok!



A Cirque Facets kollekció egyik kedvenc darabjával készítettem manikűrt,ő a Smoky quartz. A lakkot azóta már 3x felkentem újra, önmagában, vagy sima egyszerű kis nyomdamintával, egyik kedvenc sötét lakkommá lépett elő.


Smoky quartz azaz Füstkvarc lehet sárgásbarna, barna, fekete, füstszürke, színét a szomszédos kőzetek rádióaktív besugárzása befolyásolja. Ma a kvarc is nagyon szép tud lenni, szerintem a Cirque készítői nagyon eltalálták ezt a lakkot :)

A lakk egy sötétbarna/fekete holó pelyhes, aminek a megvásárlásakor kicsit elbizonytalanodtam, mert nem voltam biztos, hogy lesz helye a Zoya-Storm mellett. Teljesen más a két lakk-szerencsére, már-már a Cirque nekem egy fokkal jobban tetszik, mint az általam agyon istenített Storm.🙈 🙈 🙈 🙈
A lakk 2 rétegben fed, gyorsan szárad, egy réteg fedőlakkot kentem rá, hogy jobban csillogjanak azok a holo pelyhek.






Powder perfect -Art deco 01 palettáról választottam a mintákat. Nagyon szuper ez a paletta, az árát kicsit sokallom, de ha valaki elvetemült Powder perfect rajongó, neki must have darab :)







Kíváncsi vagyok, nektek mennyire tetszik ez a lakk, illetve esetleg megvettétek-e ?!






3 megjegyzés :

  1. Ez volt a másik, ami a Garnet mellett nagyon tetszett, de csak egyre akartam költeni, főleg, hogy ritkán kenek fel fekete lakkot. Csodás mintával és minta nélkül is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk!! Még önmagában is megállja a helyét, de nyomdázva is nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
  3. A good black is a "must have" in every collection! This black is gorgeous! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!