2017. január 17., kedd

Nyár a télben


Sziasztok!

Imádom a dupla nyomdázást, ha gradientre készül főleg. Imádok színekkel kísérletezgetni, ez nem csak a nyomdázásra igaz, hanem a gradientre is.

Ennél a manikűrnél ( korábban, ősszel készítettem ) egy sárgából, pinkbe hajló gradientet szerettem volna elkészíteni, kíváncsi voltam milyen lesz az összhatás. Nyárias hatása van...tudom tudom, de én már nagyon hiányolom a színesebb manikat, gondoltam kár lenne nem posztolni ezt, és hagyni a mappában porosodni a gépemen.

Elsőnek egy régeteg nagyon világos sárga lakkot kentem fel alapnak, majd a Kiko 356, 340, 804, 844 lakkokat használtam. Tetszik ez az átmenet, azért is, mert feltűnik benne zöld és lila is, sikerült színesebb hatást elérni 4 lakkal, mint azt elsőre gondoltam volna.👌

Erre került egy dupla nyomdázás, először egy fekete nyomdalakkal, majd a Color club-Angel kiss lakkjával még egy réteg, a mintát az Überchic-6-01 palettájáról választottam ki.






Elég nehezen váltam meg ettől a manikűrtől, nehéz volt a nyár után elszakadni a színektől, mint ahogy már most is nagyon vágyom rájuk :) Nagyon várom a tavaszt, kifejezetten utálom a telet, és alig várom, hogy színesebb manikat készítsek :)




Neked hogy tetszik ez a nyárias mani télen?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! A télből nekem is elég lenne egy hónap, főleg a jeges-havas utakat utálom, meg ugye a fűtést is ki kell fizetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd! Én nagyon utálom ezt az időszakot, olyan mogorva lehangoló a korai sötétség, meg ugye a fűtés sem olcsó :/ ...
      Millió ruhadarab van rajtam, sapka, kabát, kesztyű, és még így is fázok :D Alig várom, hogy jobb idő legyen végre...

      Törlés
  2. én is nagyon várom már a meleget, a mani irtó szép lett, még több ilyen nyári manit!! :P

    VálaszTörlés
  3. Szerintem tökéletes ez télen is! (-: Nagyon tetszik, jól néz ki!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!