2017. január 3., kedd

piCture pOlish-Holo berries


Sziasztok!


Az ünnepek előtt két lakkal rukkolt elő a piCture pOlish.Az egyik a Holo berries a másik a Holo night,utóbbi elsőre felkeltette az érdeklősédem.A piros Holo Berries-el kapcsolatban voltak kétségeim,a glitterek nem igazán nyerték el a tetszésem,de a piros lakk fanatizmusom legyőzte az ellenszenvem.
A lakk igazán ünnepi,ha előbb megérkezett volna,biztos ezt a lakkot kentem volna fel Karácsonykor.
Igazi piros amiben szórt holó található,és rengeteg glitter.A lakk (sajnos) 3 rétegben fed rendesen,de el lehet nézni neki,mert a látvány mindenért kárpótol.






Középső és a gyűrűsujjamra dupla nyomdázás került,a mintát a Creative shop stamping 22-es palettájáról választottam,fekete és fehér nyomdalakkokat használtam.A többi körömre fekete és fehér szegecsek kerültek.






Egyik kedvenc piros lakkom jelenleg (megvárom még az Ilnp illtve az IUEV lakkokat,és meglátjuk változik-e valamennyit a véleményem ezzel kapcsolatban).Azt bátran állaíthatom,a lakk nagyon ünnepi,nem csak az üvegen lévő fagyöngy miatt,hanem maga a színe,a glitterek benne teszik azzá.






Neked hogy tetszik ez a lakk?
Mit viseltél Karácsonykor?

9 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez a lakk! a nyomdázás nélkül is irtó karácsonyi volt, de azzal meg pláne <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hoyg neked is tetszik ez a lakk :)

      Törlés
  2. Rábeszéltél! :D Csodás lett a manikűr, a minta fantasztikus lett. Tényleg nagyon ünnepi, de talán azért máskor is viselhető. Majd Valentinkor. :D :D (utálom magát az "ünnepet", de manikűrt szerintem készítek majd)-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz volt rábeszélni,mi? :) Szerintem neked is tetszeni fog :)

      Törlés
  3. Nekem nyomdával és anélkül is tetszik, igazi karácsonyi lakk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút!!!Tényleg sajnálom,hogy nem előbb kaptam kézhez :/

      Törlés
  4. Nekem tetszenek a picture polish lakkok,de szerintem ez ritka ronda lett. Egyáltalán nem tetszik,olyan ránézésre mint egy 100ft-os kinai lakk. A nyomdázás vsizont szép lett,az tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előben nagyon szép ám ez a lakk,abszolút nincs bóvli hatása,sőt...Szerintem elég jól el lett találva,én a piros lakkok terén igazán finnyás vagyok,de ez engem teljesen levett a lábamról :) Persze ízlések és pofonok,nem tetszhet mindenkinek ugyanaz :)

      Törlés
  5. Ah, de imádom ezt a lakkot, az sem zavar, hogy 3 réteges! És igen, élőben sokkal jobban látható a belső izzása, meg a holo glitterek is olyan szépen csillognak benne :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!