2017. január 7., szombat

piCture pOlish-Holo night


Sziasztok!



A Holo night a Holo berries lakkal egyidejüleg jelent meg.Először a képek alapján azt hittem,egy fekete alapban lesznek a szuper kis multikróm pelyhek,de tévedtem.Az alap egy faszén szürke,enyhén holós de a millió színes pelyhek nagyot dobnak az egészen.
Sajnos ő is 3 réteges,amúgy két vastagabb réteg is elég belőle,száradása gyors,és a vizuális élvezet sem marad el.







Aztán jött a nagy kérdés:nyomdázzak rá vagy sem?!Beugrott egy dry marble ötlete,mégpedig úgy készítettem el,hogy fehér alapot használtam a középső és a gyűrűsujjamra,majd ebbe cseppentettem a Holo night-ból és mindenféle mintát rajzoltam egy pontozó segítségével.






A Holo Night abszolút az ízlésemnek megfelelő-kár,hogy 3 réteges😥😥😥😥😥,dry marbléval vagy anélkül!!!Szerintem valami super kis nyomdamintával is remek lenne (várom az ötleteket 😆😆).




Neked hogy tetszik a  Holo Night?

9 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Fekete lakkokat nem szoktam halmozni, mert munkába lakkozok, de ettől függetlenül tetszenek. Nekem kapásból egy csillagos eges vagy űrös mani ugrott be erről a lakkról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő nem fekete hanem sötétszürke,de valóban a képeken nagyon feketének tűnik :) Elég különleges darab,persze ha nem szereted az ilyen színeket,valószínűleg ő nem a te lakkod :)

      Törlés
  2. Annyira szeretném szeretni ezt a lakkot, mert hát fekete és holo, de azok a réz színű pelyhek valamiért eltántorítanak a vásárlástól :( Rajtad mondjuk mesésen mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont fent írtam,hogy az alapszíne nem fekete,hanem sötétszürke,tehát ha feketetére számítanál,lehet csalódás érne.Amúgy a pelyhek nagyon szépek benne,elég különleges lakknak érzem (mellesleg én sem kedvelem igazán a pelyhes lakkokat,de a CBL lakkok óta kezdek megbarátkozni velük ).

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Nagyon jól áll Neked ez a lakk! Tényleg nem fekete, bár nekem így még jobban is tetszik! (-: Szép manikűrt alkottál vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Talisman-al is így voltam,hogy feketére számítottam,és mégsem :) Remélem a Holo Sphere tényleg fekete lesz :D
      Abban igazad van,hogy lehet azért különleges mert nem a megszokott fekete lakk :)
      örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  5. I love dark polishes! :-) So I enjoy very much seeing them on your blog! :-)
    I like Cirque-Smoky quartz, but Picture Polish Holo Night is amazing! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!