2017. január 4., szerda

piCture pOlish-Hope


Sziasztok!



Biztos már jól ismeritek a piCture pOlish-Hope lakkját,nekem egyik kedvencem a márkától.Elég régen kentem már fel,most valamiért óriási késztetést éreztem rá 😍

A lakk 2 rétegben fed,csodaszép sötétkék jelly alapja van,holografikus pelyhek és kék glitterek.Azt hiszem ennél több nem is kell.




Hópelyheket képzeltem el rá,a Whatsupnails B003-as palettáján tökéletes pelyhek vannak.Ezzel beboírtottam 10 körmöm.





Imádom ezt  a lakkot!!Most is ezt a manikűrt viselem,ma este fogom lemosni,muszáj kitalálni helyette mást :)
Kíváncsi vagyok kinek melyik a kedvenc PP lakkja....



Neked tetszik a Hope???
Melyik a kedvenc PP lakkod?

9 megjegyzés :

  1. Csodaszép mani! Tetszik ez a lakk, de inkább csak kipróbálnám, nem venném meg. Nincs kedvenc PP lakkom, annyira nem tartósak rajtam, 1napot bírnak, hogy hiába a szép színek, nincs is ronda PP, hogy nem akarok többet venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ennyire nem bírják rajtad??? :/

      Törlés
    2. Szörnyű, de egy 300 Ft-os lakk is tartósabb rajtam, nem értem, miért.

      Törlés
  2. Kicsit talán elfogult vagyok ezzel a lakkal, de azt hiszem, éppen a Hope a kedvencem a PP-tól.... Bár igen nehéz a választás, hiszen olyan szépek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad akkor betalált :D Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Egyik kedvenc lakkom, nagyon eltalálták a színt, finisht, mindent. Egyik legszebb PP valaha. Csillagfényes téli éjszaka jut róla eszembe :-) Gyönyörű lett a finom kis hópelyhekkel, imádom a manit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökélesen megfogalmaztad!!!Nekem is ez jut eszembe erről a lakkról :)
      Örülök,hogy tetszik,köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Well, Hope is simply gorgeous, you're killing me with all the polishes that you publish lately :-) And, I love the final manicure! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!