2017. január 12., csütörtök

Wycon 503 Magnetic


Sziasztok!


Korábban írtam már a mágneses lakkokról,amit ha úgy veszünk,most a fénykorát éli.Anno amikor vettem pár ilyen jellegű lakkot,Essence-t pl.,nem igazán keltette fel senki érdeklődését,akkoriban más volt a trend.
Régebben engem a "homoklakkok" sem igazán érdekeltek,de jó bloggerhez híven csak beadtam a derekam.Opi,Zoya lakkok csak úgy árasztották magukból a homoklakkokat,mindenki ezt kente (persze már akinek bejött).Anno én is szépen betáraztam belőlük,Nicole by opi-ból is ami egyik kedvenc nem indie márkám,Zoya és Opi homoklakkok is a fiókom lakói,de a Lovely és a Rimmel,Moyra lakkokat sem vetettem meg.
Manapság nagyon ritkán kenem fel ezeket ,de néha-néha azért megfordul a fejemben...Sajnálom nem használni őket!!!!

Nos,ezzel csak arra szerettem volna rávilágítani,számomra ezek a mágneses lakkok ugyanolyan múló hóbortnak tűnnek,mint anno a homoklakkok,tehát abba a hibába nem szeretnék esni,hogy mindenféle drágább márka lakkjaival telipakolom a  fiókom,s évek múlva meg rájuk sem nézek.
Tudom,nem egyszerű olcsóbb verziót találni,Essence abszolút nem létezik már (pedig volt mágneses fedőlakkjuk,az mekkora jó lehetett már!!!),így kevés választék mellé drágább ár is jár.Ez már ízlések kérdése,ki mennyire szeret mélyen a zsebébe nyúlni...

Legutóbb a Wyconból vettem akciósan 4 db-ot,amik önmagukban is használhatóak,mert metálos hatásuk van,ergó nem is kell alájuk fekete alap.
Az 503-as egy bordós,mágnesezve erőteljesebben érvényesül a bordó benne,és a mágnes hatására pedig pinkes lesz a csík.Leginkább azt tetszett meg benne,hogy picit glittert is kapott,ömagában is nagyon szép.
Két réteg elég belőle,a cat eye ( ez aliexpressen is potom pénzért beszerezhető) után került rá egy réteg fedőlakk,majd újabb mágnesezés,és itt az eredmény:








A Powder perfect Art deco 01-es palettáját használtam.



A minták nagyon szuperek,(17mm x 19mm),jól kidolgozottak.Nekem leginkébb a középen található páva tetszik,ezzel majd a jövőben készítek egy manikűrt :)




Nyomdázva nagyon különlegesnek érzem.Örülök,hogy megvettem,szerintem semmivel sem jobb/rosszabb mint egy többezres társa (nekem nincs ilyenem de ha nektek van,cáfoljátok meg az állításom nyugodtan).

A Powder perfect paletta ITT elérhető :)





Kérdés egyszerű:tetszenek a mágneses lakkok?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép nyomdázva! Nekem már nincs is homoklakkom, nem volt sok, a formula miatt kétszer olyan gyorsan fogytak, mint a krém lakkok, hígítót meg sajnáltam beléjük. A glitteres lakkokból is csak pár van már, mágnesest meg nem is vettem. Ettől függetlenül tetszenek, különlegesek, főleg a sötét színűek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te többet használtad mint én :D Nekem még mind szinte tele van :D

      Törlés
  2. Önmagában is szép ez a lakk, de nekem nyomdával az igazi! Annyira különleges minták vannak ezen a lemezen *.*
    Csak 3 mágneses lakkom van, két picike Pupa és egy Essence. Szintén Ebayről rendeltem mágnest, kifogástalanul működik. Anno szemeztem a Masura lakkokkal is, de végül mindig más csavarta el a fejem :-D
    Összesen 2 homoklakkom volt, de azokat se használtam, eladtam inkább. Nagyon távol áll tőlem a texturált finish. Olyan fura érzés volt, mintha smirglipapír lenne a körmeimen ^^
    Viszont a mágneses lakkokat nem érzem annyira átmeneti divatnak. Még ha le is cseng körülöttük az őrület akkor se lesz "ciki" használni szerintem. Annyira fel tud dobni egy egyszerű manit, nyomdázva csodaszép, engem sokszor a radial gradient (remélem így írják) technikára emlékeztet. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs Pupa mágneses lakkom (sajnálom a Pupára a pénzt :D ). A Masura számomra már túl drága kategória.
      Én pl. a homoklakkokat sem érzem cikinek használni,akkor sem,ha már nem trendi (persze szerintem ez nagyon relatív tud lenni).
      Anno amikor a blogom kezdtem senkit sem érdekeltek a mágneses lakkok,most nagyon menő lett,ezért is feltételem,hogy neki is eljön majd az ideje,hogy már senkit sem fog érdekelni :)

      Törlés
  3. Amazing effect and perfect stamping! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!