2017. február 21., kedd

Holo gardient


Sziasztok!



Biztos tudjátok, hogy imádok gradientet készíteni. Holóval meg főleg.
Ehhez a manikűrhöz a Color Club holo lakkjait ( Eternal beauty, Angel Kiss, Cloud nine, Halographic) használtam fel, élőben sokkal de sokkal jobban ragyogott a kész manikűr, mint a képeken.
Az alap az Angel kiss volt, száradás után keztem el a gradinet felvitelét.

Ezután jött a nyomdázás, fekete nyomdalakkal, a mintát a Bundle monster-BM-XL212 Gotnail palettájáról választottam.
Írtó jó ez a minta, az biztos, hogy fogom még használni :)





Remélem nektek is tetszik ez a fajta gradient manikűrt, szívesen várok ötleteket a minta alá ti milyen színt/finisht képzelnétek el :)



9 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik!! Ennél szebbet nem is tudnék kitalálni, holo is meg átmenetes is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik neked :)

      Törlés
  2. Mesés lett ez a manikűröd! (-: Egyszer készítettem homoklakkokból gradientet, nagyon szerettem, lehet kéne megint.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Jó ötlet....Kíváncs lennék rá :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy neked is tetszik a manikűr :)

      Törlés
  4. Még nem találkoztam ilyen körmökkel, de nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus, ez az egyik idei kedvencem tőled. Elképesztően szép és vagány egyszerre :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!