2017. február 10., péntek

Lila gradient!


Sziasztok!


Teljesen megfeledkeztem erről a manikűrről!👀
Őt még talán ( ? ) ősszel készítettem, biztosra nem tudom mondani, mert nem emlékszem. Mappák között böngészve láttam meg, és ugrott be, hogy megosztom veletek is, mielőtt mondjuk véletlenül letörlöm!
Nos, az alap egy gradinet lett, amikhez természetesen Kiko lakkokat használtam fel: 330, 331, 332 és a 333-as lakkokat.
Nyomdázás is gradient lett, a mintát a Yours cosmetics Modern geometry palettájáról választottam. Szuper nagy a minta, így kicsit lehet is vele variálni, hogy mondjuk ne pont középre kerüljenek a vonalak.
Nyomdázás után egy réteg Ilnp-My private rainbow (x) is KELLETT rá, így éreztem tökéletesnek a manikűrt!








Nagyon tetszik így visszanézve is ez a manikűr, újra elkészíteném, de talán most már valami másabb színekkel :) Alig várom, hogy jobb idő legyen, már nagyon hiányoznak a nyárias színek....




Hordanád ezt a manikűrt?

7 megjegyzés :

  1. Gyönyörű! Csodálkozom magamon, hogy régen nem is szerettem a lilát :) Nekem a jobb alsó minta tetszik még nagyon, van is olyanom valamelyik mini Moyra lemezen. Tökéletes ez a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira én sem kedveletem, az utóbbi időben nagyon rákaptam erre a színre, hogy szinte csak ezeket használom :) Elég sokat változott az ízlésem :)
      A mini Moyra lemezek milyenek? Használhatóak??

      Törlés
    2. Igen, nekem 3 van és mindegyik könnyen használható.

      Törlés
    3. Észben tartom, köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. I love the manicure, I love these colours, I love the pattern... everything is just perfect and amazing! Beautiful nails too! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!