2017. február 4., szombat

Színes blobbicore


Sziasztok!!


Nekem már nagyon hiányzik a jó idő, a tavasz, kicsit unom már a hideg telet, bármennyire is szeretek néha bekuckózni a lakásba.

Nos, korábban egy igazán vidány, színesebb blobbicore manikűrt készítettem, de csak két körmömre. Nem voltam elég bátor, eddig több lakk felhasználásával nem készítettem még így, de szerintem a végeredmény nem lett olyan rossz.
A mutató kis és hüvelykujjamra  a Kiko 841 és 835 lakkját kentem fel, őket használtam a blobbire-hoz is.
A középső és a gyűrűsujjamra egy fekete alap került, egy vastagabb réteg, amibe még a száradás előtt csepegtettem a mixelt lakkokat. A mixelt lakkokat úgy készítettem, hogy egy nagy csepp fehéret cseppentettem a szilikon alapra, jobb oldalára a pink Kiko lakkot pöttyintettem, majd egy másik ilyet készítettem, itt a bal oldalára a zöldet, majd egy pontozó segítségével körkörösen összekevertem őket, és mehetett a fekete lakkba.
 Tehát fehér zöld, illetve fehér pink mix cseppeket csepegtettem.
Nagyon gyorsan kell haladni, szerintem két kéz nem is elég, össze-vissza kapkodtam vele, de nagyon tetszett a végeredmény!







Kíváncsi vagyok, nektek tetszik-e  ez a technika, illetve próbáltátok már??

7 megjegyzés :

  1. Mindig csodálom ezt a technikát, de kipróbálni még sosem mertem! Nagyon szép lett a manikűröd, tényleg kicsit tavaszias, nagyon tetszik! És a mixelt lakkokat a pontozó segítségével cseppentetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem harap :D Nem egyszerű, de elsajátítható, szerintem ha rájössz a mennyiségre, karikapcsapás az egész :) Mindenképp pontozót használj, aminek nagy a feje és több mennyiséget tudsz felvenni vele.

      Törlés
    2. én sem próbáltam még, pedig nagyon bejön :) igazi "teknőspáncélminta" :D gyönyörű a mani!

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki! :) Én még csak nemrég akadtam rá erre a technikára, így még nem próbáltam ki, de tervbe van véve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, neked mennyire fog tetszeni :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, de elfogult vagyok, imádom ezt a két színt együtt!! Még sosem próbáltam ezt a technikát, de listán van, hogy majd egyszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, neked mennyire tetszik majd :) Jó móka, kicsit bepecselős, de ha ráérzel simán menni fog :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!