2017. február 14., kedd

Valentin-napi manikűr


Sziasztok!



Mai nap egy elég különleges nap, Valentin nap, vagyis Bálint nap van. Ilyenkor a szerelmesek megajándékozzák egymást, vagy egy-egy romantikus vacsorával ünneplik azt, vagy van olyan akit az egész nem érdekel!

Egy nagyon cuki kis manikűrt készítettem erre az alkalomra, mégpedig sand lakkok és water marble segítségével, plusz a szokásos nyomdázás sem maradhatott el.

A mutató és a középső ujjamra egy water marble került, amihez fehér, világos pink és egy piros lakkot használtam, a gyűrűsujjamra a Nicole by opi- My cherry amour sand lakkját kentem fel, a kisujjamra a China Glaze- Bump ip the night fekete homoklakkja került.


A water marbléra került a szívecskés minta, az Überchic 06-1 palettáról választottam.
Természetesen fekete nyomdalakkal nyomdáztam, a végeredmény nekem nagyon tetszik :)







Elég régen használtam már homoklakkokat, kifejezetten jól esett most, sajnálom, hogy hanyagoltam őket. A Nicole by opi nagy kedvencem, előben sokkal szebb, mint a képeken, a fekete CG meg alap kedvencem :)


 Kíváncsi vagyok, hogy ti ünneplitek-e a mai napot, ha igen, hogyan :)






4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép összetett mani. Á, mi nem ünnepeljük, nekem ez fura ünnep, igazából sosem tartottuk meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Hát igen, kinek mi a bevett szokás :)

      Törlés
  2. a Nicole by opi- My cherry amour lakk valami csoda *.* a mani is nagyon jó lett, mindig olyan ötleteseket csinálsz, ami nekem eszembe sem jutna :)

    VálaszTörlés
  3. I'm almost sorry that you covered that watermarble... I can never make a decent watermarble and yours seems perfect to me! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!