2017. március 15., szerda

Csak a fekete...


Sziasztok!



Nos, a történet ott kezdődött, hogy még ősszel feketére festettem a körmeim, de két nap után kicsit 'csupasznak' éreztem őket, és gondoltam feldobom valamivel a már kész manikűröm.
Az alap a Kiko 275 fekete lakkja volt, két nap után sem látszott rajta egy mm kopsá sem, szóval a lakk teljesen jól bírja a strapát.

A Nicole by Opi- Heavenly Angel fedőlakkját kentem fel elsőnek, elég ritkán használom, viszont fekete alapon nagyon jól néz ki! A lakkban szivárvány minden színében pompázó 'kagyló' jellegű glitterek vannak (valahol azt írták 'tépett' glitterek),  amikkel picit trükközni kell, mivel eléggé kiállnak a felkenés után.





Erre került egy nyomdaminta amit a Fab ur nails- Fab 20 palettáról választottam a legvégén matt fedőlakkot kentem az egészre.







A manikűr plusz másfél napot kibírt rajtam, ugye a matt fedőlakkal már a manikűrök sajnos sokat nem bírnak, mindenesetre jó ötlet volt felhasználni a fent említett termékeket.





Neked tetszik ez a manikűr?
Mennyire kedveled az ilyen fedőlakkokat?

6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! (-: Nekem egy Avon fedőlakkom van, ami ehhez hasonló. Sajnos csak egyszer-kétszer kentem fel, valahogy nem lett kedvenc a kezdeti lelkesedés után sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy a fedőlakkokkal én is így vagyok, megveszem, felkenem és többet nem igazán nyúlok utánuk. A Cg- Fairy dust és az ILNP- MPR (x) kivétel ez alól :D

      Törlés
  2. uuuh ez a fedőlakk valami álomszép a feketén! <3 *.* bár lemosni gondolom nem valami mesés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Köszönöm szépen :)
      Hát annyira nem volt vészes mint gondoltam :D

      Törlés
  3. Nagyon jól mutat, minden fázisban! Nekem már nincs is fedőlakkom, elfogytak, beszáradtak, sajnos nem nyúltam értük elég sokszor.

    VálaszTörlés
  4. Ah, nyomda nélkül ez az opálos fedőlakk valami csodás! Én még néha napján használok ilyeneket, de azért jó, hogy emlékeztettél rá :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!